bytez Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har et sett inspire t5400, men jeg har bare 2.1 støtte på hovedkortet... men er det en mulighet at jeg kan få bruke alle høytalerne selv om det ikke blir surround.. "Liksom" surround eller ?? Lenke til kommentar
wormy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) spørs åssen HK du har... med noen MSI kort kan du iaff det.. bare last ned lydkort-drivere fra HK-sida... Da bruker du mic og line out (?) utgangen også.. Endret 23. januar 2005 av wormy Lenke til kommentar
bytez Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 hva er Hk siden?? Lenke til kommentar
bytez Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har vært på MSI og sett. Alle kortene har 5.1 inkludert mitt. Det var bilder av kortene så jeg gjenkjente det jeg hadde siden jeg åpnet kabinettet mitt. Nå er det vell bare å avinstalere de gamle driverne og instalere de nye.... Nå hopper jeg i havet eller gjør jeg ?? Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Er du sikker på at du ikke kan inn i setupen til lydkortet ditt og stille om fra 2.1 til 5.1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå