jossa Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 hvorfor kommer d 2 poster av samme av og til'? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Fordi du trykker "send" 2 eller flere ganger. Det holder å trykke EN gang, selv om den ikke kommer med en gang. Hvis du tar rediger > slett kan du slette den meldinga som var overflødig. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Tror det er fordi man trykker "Send" to ganger... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvis du trykker send, men finner ut at du har skrevet noe feil, for deretter å trykke stopp, har det blitt lagt til i forumet allerede, før "denne meldinge er lagt til i systemet"-siden kommer opp... Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hører til under "tilbakemeldinger". Poster du 2 meldinger, skyldes det som regel en liten feil som ikke gjør noe - jeg fjerner dobbeltposter når jeg ser dem. Men feilpostinger stenger jeg. Stenges. Du har fått svar, så da gidder jeg ikke flytte den. Mvh. yummy, moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg