Schnickaschnicka Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har nå installert Sygate, men så kommer det hele tiden opp ting om jeg vil la ditten og datten få tilgang til pc'en osv. Hva skal jeg gjøre med dette? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det tyder på at brannmuren fungerer Tillat de programmene du bruker (nettleser, torrent-klient, messenger) og hvis noe ser mistenkelig ut bør du sjekke hva det er og blokkere hvis det f.eks er spyware eller virus som prøver seg. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 så alt jeg ikke vet hva er skal jeg si NEI til? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sjekk hvertfall hva det er først, bare søk på navnet på programmet som prøver seg på google eller noe, da finner du ut om det er en windows-prossess eller noe annet. Kan være vanskelig å se utifra det brannmuren forteller. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 ok. takk for hjelpen. Men hvis jeg i tilfelle fjerner Sygate, får alle programmene jeg har nektet adgang tilgang igjen da? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det stemmer. Da forsvinner alle hindringer for inn og utgående traffikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå