Dorian Gray Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Steffyboy skrev: Agoraphobia, ja. Har litt av det stikk motsatte, claustrofobia. Jeg trodde agorapbonia var frykt får åpne plasser jeg, ikke steder med masse folk. Kanskje er det det samme, kanskje tar jeg feil. Ikke vet jeg. Alt jeg vet er at jeg sliter litt med fobi for trange plasser og åpne plasser, samt plasser med masse folk:P Mulig jeg var litt rask i å sette de i samme bås, men jeg vil tro at det går mye i det samme. Lenke til kommentar
operaman Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 -Har fobi mot folk som er dumme. -Folk som mener IE er bra fordi de aldri har brukt noe annet og sitter der med gud vet hvor mye spyware (er vel ikke egentlig fobi men klarer bare ikke å slutte å irritere meg over det). -ikke-no-dyne-fobi, omså bare et laken men helst en stor dyne. -Flygende insekter som gjør vondt å bli stukket av (ikke mygg) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har vel ingen fobier akkuratt. men kan heller ikke si at jeg er fryktløs. folk ser på meg som litt sur og gretten ( smiler alldri uten at det er noe å le av... ca da ) nå liker ikke jeg store folkemengder men har ikkeno fobi på det Lenke til kommentar
RAM Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg liker ikke edderkopper. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Veps,humle,klegg osv. generelt sett svære insekter. De som stikker og de som rett og slett er jævlig stygge Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har invandrerfobi, liker de ikke. Anarchofobi som alle andre (edderkopper) Kan-ikke-ha-bena-utenfor-senga-eller-dynafobi, takler det bare ikke. Leksefobi Lenke til kommentar
synsing Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Flygende, klaprende (?) biller med farlige tentakler (les: følehorn). Sånne man hører komme på lang avstand. De er jo ikke farlige, men. (tror jeg ) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Flygende, klaprende (?) biller med farlige tentakler (les: følehorn). Sånne man hører komme på lang avstand. De er jo ikke farlige, men. (tror jeg ) Å! ikke minn meg på de! Generelt redd for insekter, spess maur, kribler i huet bare tanken Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) veps! ,det må værste insektet som fins!! f.eks like før jeg skal ta den så letter den og kommer etter, fysj!! folkemengder er heller ikke så populært hos meg.. Endret 29. januar 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) har invandrerfobi, liker de ikke Så du mener at du har fobi mot svensker også? Endret 29. januar 2005 av arian Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 trur av og til folk forfølger meg, creepy liker ikke å være ute alene, vet ikke hvorfor ser bare så dumt ut. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Flygende, klaprende (?) biller med farlige tentakler (les: følehorn). Sånne man hører komme på lang avstand. De er jo ikke farlige, men. (tror jeg ) Hehe, ikke bille, men et ganske stort, summende, humlelignende insekt, ja. En kamerat av meg kom over en sånn som ble så interessert i han. Da tok han en tynn kjepp og vifta vilt rundt seg, helt til det stoppet å summe. Da fant vi igjen insektet, bare at hodet lå ett sted og resten ett Den var på millimeteren halshogd. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Kan få klaustrofobi, men då skal det være trangt. Klarer meg finfint i en heis f.eks Araknafobi - edderkopper er ikkje noke særlig.. Slangefobi - Funker dårlig... Pisoarfobi - til dels...men er alt opptatt og en må, så går det nok. og sikkert masse meir... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg er redd jeg ikke kommer på noen. Ja, den var tørr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå