Gå til innhold

Fobier. Har du noen?

SumSar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Seriøst... er det ingen andre her som har fobi mot folk med knekk på nesa?

Jeg har litt sånn hump på nesen. (bare litt)

Jeg tror det er noe som tilhører familien..

Siden du har fobi mot det skal jeg luske etter deg en sen kveld, og skremme deg med nesen min helt til du får frysninger nedover hele ryggen.. :devil:

Lenke til kommentar
Heh.. eller var det sosial angst? :hmm:

Vet ikke eg... kan egentlig bli stressa av hvem som helst hvis det er noen eg ikke kjenner... bare regner med at de er noen dritsekker og kommer til å behandle meg dårlig uansett liksom... Rart... :ermm:

Måtte forresten innom det stedet idag da, men eg gjør hva som helst får å få tak i SOAD biletter :p

ja sosial angst :D det kan kalles dårlig sjøltillitt også / d kan være grunn, men noen ganger er det som med fobi..at det ikke er noen grunn,og da kalles det angst også

hjernen din har lært seg selv at det er ubehagelig å oppsøke det stedet..så det resulterer i angst slik at du skal unngå å gå dit og oppleve det ubehagelige.

Lenke til kommentar
Har fobi for edderkopper, slanger og insekter. Jeg er helt ekstrem om sommeren, spretter opp bare en flue summer forsiktig forbi meg jo :ermm:

Slike er skumle ja, særlig sånne store edderkopper som er så store at det ikke er insekter lenger på en måte. :p

zulo: Mulig, har egentlig ikke så dårlig selvtilit da... sliter bare med å stole på folk. (tror eg) :hmm:

Lenke til kommentar
Seriøst... er det ingen andre her som har fobi mot folk med knekk på nesa?

Jeg har litt sånn hump på nesen. (bare litt)

Jeg tror det er noe som tilhører familien..

Siden du har fobi mot det skal jeg luske etter deg en sen kveld, og skremme deg med nesen min helt til du får frysninger nedover hele ryggen.. :devil:

egentlig var det bare kødd :D

Jeg er ikke redd for noe jeg :w00t: sådeså.

(utenom fjortisjenter i skitrekket jeg jobba i sist år.... æææ!!! Jeg er 20 goddammit og alt for gammel til smårips.)

Lenke til kommentar

Syns det er kjipt å handle klær og blir litt stressa når jeg må drive å prøve masse forskjellig og det er også litt svett å fremføre ting foran en stor folkemengde.

Første kan vel forklares med at jeg er mann, det andre fordi jeg er litt sjenert. Tror ikke jeg har noen spesielle fobier :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har fobi mot disse:

-Har fobi mot å snakke med f.eks aetat dame som sitter der og det er folk bak meg som venter. Blir små nervøs hvis eg skulle ta feil av whatever spørsmål/svar.

-Har prompe fobi. Dvs at eg holder meg i timesvis hvis eg er ute blant folk og eg må prompe.

-Har bæsje fobi og tilåmed hjemme med familie. Går ikke på do hvis det er folk i huset og stue/soveroms dørene er åpne. Går helst på do om natten. :blush:

-Har fobi mot å avtale treff med ukjente folk.

Lenke til kommentar
Babyfobi.

HATER å holde de små nurkene. Sikker på at jeg kommer til å miste den første jeg ska holde!

Javel, du hater å holde de, men har aldri holdt en baby?

SCHTEMMMMMER! :dontgetit:

Barn er kult, btw. Bare de ikke driter, pisser eller lukter vondt (kommer gjerne av førstnevnte)

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Steffyboy skrev:

Agoraphobia, ja. Har litt av det stikk motsatte, claustrofobia.

Jeg trodde agorapbonia var frykt får åpne plasser jeg, ikke steder med masse folk. Kanskje er det det samme, kanskje tar jeg feil. Ikke vet jeg.

Alt jeg vet er at jeg sliter litt med fobi for trange plasser og åpne plasser, samt plasser med masse folk:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...