fargoth Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er redd for folk som er smartere enn meg... Men heldigvis er det ikke så mange av dem Da bør ikke vi to møtes.. OT: Jeg har også fobi mot tusenben. Jeg fikk et kravlende oppover armen en gang på barneskolen, det kom under genseren. Siden den gang har jeg hatt angst mot de små grufulle skapningene. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har også en slags "fobi" for sykdommer, er ikke redd for å få dem selv, men er derimot veldig redd for at andre i familien skal få dem. Bruk hands-free, og mink eksponeringen betraktelig. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har også en slags "fobi" for sykdommer, er ikke redd for å få dem selv, men er derimot veldig redd for at andre i familien skal få dem. Bruk hands-free, og mink eksponeringen betraktelig. Tja, har jo også lest flere steder at hands-free kan opptil firedoble strålingen hjernen utsettes for.. Vet ikke hva jeg skal tro. Snakker utrolig lite i mobil. Sender heller meldinger så langt det går. En ting jeg skal stå fast på når jeg får fast jobb er i alle fall at ingen arbeidsgiver kan kreve at jeg skal bruke en mobiltelefon fast. Kan gjerne være tilgjengelig på en, men ikke bruke som fast tlf. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har fobi mot armhuler! Synes det er så utrolig nasty! Det er egentlig det eneste... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kom på noen flere fobier Handsfree-fobi: takler ikke å gå på gata og snakke ut i løse lufta til en handsfree, føler meg så sykt teit med handsfree på. caps-fobi: Klarer heller ikke å gå med caps, men lue går fint. Ting-jeg-ikke-vet-hva-er-fobi: Takler ikke ting jeg ikke vet hva er, er det et innsekt jeg ikke vet hva er så rører jeg det ikke. Barfot-i-mold-fobi: Takler ikke å gå barføtt i jord, blir likssom helt rart Mange merkelige fobier ute å går Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg tror jeg holder på å utvikle en total fobi mot klesbutikker. Ihvertfall når det er mye folk (salg, nattåpent osv.) Begynner å svette, hater å spørre om hjelp, hater å gå uten å få hjelp. Er egentlig et håpløst tilfelle. Endret 24. januar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 - Jeg tror jeg har en sterk fobi mot dumme mennesker, altså de som ikke klarer å danne simple logiske løsninger i hodet sitt. - Åpne dører hater jeg. - Litt høydeskrekk? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Tja, har jo også lest flere steder at hands-free kan opptil firedoble strålingen hjernen utsettes for.. Vet ikke hva jeg skal tro. Snakker utrolig lite i mobil. Sender heller meldinger så langt det går. Bra. Det om den firedobler strålingen; et engelsk laboratorium sjekket dette for noe år siden. De konkluderte at effekten ble størst med handsfree. Men denne forskergruppen brukte ikke standariserte metoder, og dette kan gi feil resultater. En gruppe ved et av Motorolas forskningssentre så på det samme. De fant ut at effekten ble redusert med mer enn 90 %. Det er også ut ifra fysiske betraktninger mest sannsynlig at eksponeringen blir lavere ved bruk av hands-free. Husk at media først og fremst trekker frem de undersøkelser som viset at det er en fare, ikke det flertall av undersøkelser som sier det motsatte. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sliter endel med veps-fobi, er ikke spesielt glad i insekter generelt, men veps er det verste. Problemet er at jeg kan miste endel hemninger når de er i nærheten av meg, og det bør man jo egentlig ikke gjøre, om man ikke vil de skal følge etter deg... Er heller ikke så glad i telefoner fra folk jeg ikke vet hvem er, og er egentlig ytterst sjelden jeg tar de. Om det kan kalles en fobi vet jeg ikke, men klarer sjelden å følge med på visuelle ting som har med involler og lignende å gjøre (naturfag/dissekrering/filmer av fødsler/indre organer i menneskekroppen osv) uten å bli svimmel og skikkelig uvel. Har siden tidlig i barneskolen alltid måtte gå ut av rommet og holde på med andre ting i de tilfellene. Har aldri gått så langt som at jeg besvimer, men har vært veldig nære på. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Homser er jo bare kule da...Nei, jeg er ikke homoseksuel. Jeg er så hetro du kan få det. Virker som om du er litt redd for andres antakelser. Endret 24. januar 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Homser er jo bare kule da...Nei, jeg er ikke homoseksuel. Jeg er så hetro du kan få det. Virker som om du er litt redd for andres antakelser. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Edderkopp fobi er det eneste jeg kommer på. Og det er sterkt fobi og, kan svime av vis det er ille nokk. Endret 24. januar 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Seriøst... er det ingen andre her som har fobi mot folk med knekk på nesa? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 vet ikke om det er noen fobi nei...men.... jeg tror at jeg blir konstant overvåket, så gardiner og sånnt er ALLTID igjen! sjekker at døren er låst ca. 15 ganger og sånnt....irriterende! Lenke til kommentar
robB Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 vet ikke om det er noen fobi nei...men.... jeg tror at jeg blir konstant overvåket, så gardiner og sånnt er ALLTID igjen! sjekker at døren er låst ca. 15 ganger og sånnt....irriterende! Kjenner igjen den der litt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Paranoia, som det også kalles. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg tror at jeg blir konstant overvåket, så gardiner og sånnt er ALLTID igjen! sjekker at døren er låst ca. 15 ganger og sånnt....irriterende! Har litt av den jeg også. Lenke til kommentar
zulo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Blir veldig nervøs av vepser og andre flygende insekter med brodd. Kan omtrent "freake ut" av dette. Insekter er generelt sett ikke det helt store.Eg blir veldig stressa med store folkemengder, ser hele tiden vekk for å unngå blikk. En del av folkene som eg gikk i klassen med pluss noen andre, blir sykt stressa og føler meg "like shit" hvis eg møter på dem. Stedet Ølen "sentrum". Blir kvalm og stressa når eg entrer denne plassen. (det er her disse folkene for det meste bor) Det eg kommer på nå... samme her, bortsett fra at det ikke er samme sted da men..kalles vel sosial fobi tror jeg Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Heh.. eller var det sosial angst? Vet ikke eg... kan egentlig bli stressa av hvem som helst hvis det er noen eg ikke kjenner... bare regner med at de er noen dritsekker og kommer til å behandle meg dårlig uansett liksom... Rart... Måtte forresten innom det stedet idag da, men eg gjør hva som helst får å få tak i SOAD biletter Endret 24. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå