Gå til innhold

Fobier. Har du noen?

SumSar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Har fobi mot:

- Åpne dører

- Alle sykdommer

- Folk som er treige i oppfattelsen (ikke nødvendigvis dumme folk)

- Tusj

- George Lucas

- Å dø i pc-spill

- Beskjeder på telefonsvareren

osv.

Lenke til kommentar

Mobil-i-lumma fobi

Hoppe i vannet fra store høyder fobi (klarer 5 meter rett i bakken lettere enn 5 meter i vannet)

Pisoar fobi

Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke klarer å hoppe høyere enn fem meter i vannet. Hoppet jo fra femmeren i andre klasse, men har liksom aldri turt å gå høyere, men jeg elsker å bade :yes:

Også har jeg fobi for å drite på skolen...

Lenke til kommentar
munntlig-fremføring-på-skolen-fobi (vet ikke hva det korrekte ordet er for det :p) - jeg har faktisk totalt angst for munntlige fremføringer

samme her, og er sjenert(utrolig plagsomt!), kan kanskje kalles fremmedfobi?

Endret av z1Ob
Lenke til kommentar

Sosial fobi

Agorafobi

Prøve klær-fobi

Autoritetsfobi

Insektsfobi

Dyrefobi

Sovefobi (veldig irriterende, siden jeg ELSKER å sove)

Stressa folk-fobi

En time uten musikk-fobi

En halv dag uten Coca-Cola-fobi

Fobi for psykologer, psykiatere, terapeuter, rådgivere og snakkefolk/hjernevaskere generelt

Fobi for autoriteter som militær/politi etc

edit: 2 ekstra fobier

edit2: 2 ekstra fobier

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Blir veldig nervøs av vepser og andre flygende insekter med brodd. Kan omtrent "freake ut" av dette. Insekter er generelt sett ikke det helt store.

Eg blir veldig stressa med store folkemengder, ser hele tiden vekk for å unngå blikk.

En del av folkene som eg gikk i klassen med pluss noen andre, blir sykt stressa og føler meg "like shit" hvis eg møter på dem.

Stedet Ølen "sentrum". Blir kvalm og stressa når eg entrer denne plassen. (det er her disse folkene for det meste bor)

Det eg kommer på nå... :shrug:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Har fobi mot mobilstråling.. Det tror jeg er lurt å ha, forresten!

Har også en slags "fobi" for sykdommer, er ikke redd for å få dem selv, men er derimot veldig redd for at andre i familien skal få dem.

Hadde 2 besteforeldre med kreft, 1 med alzheimer og 1 med diabetes :(

Sjansen er veldig stor for at jeg eller noen i min familie skal få en eller flere av disse sykdommene. Og den sjansen blir forresten sikkert ikke mindre av mobilstråling.

Ellers liker ikke jeg heller å snakke foran forsamlinger, eller å møte masse nye folk på en gang. Blir så forferdelig utslitt i hodet av det. Ikke trøtt - bare tung på en måte. Sånn at jeg føler at jeg trenger å sitte i sofaen hjemme helt alene. Noen som kjenner til den følelsen?

edit: la til litt.

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Edderkopper.. Det er helt grusomt. En gutt i klassen fikk en i drue-boksen sin, også bare - plukket han den ut, og spiste vidre. Lenge siden jeg har vært på kvalm, og følt meg skjelven.

Jeg klarer helelr ikke ha for høy musikk, føler at andre hater meg da. Selv om jeg er hjemme alene, så er jeg overbevist om at naboene vil hoppe inn vinduet og drepe meg eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...