joda_321 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Tror jeg har fobi mot lillebroren min... Han kan være sykt irriterende av og til.. Jeg blir gal. EDIT: Kan det kalles fobi? Endret 23. januar 2005 av joda_321 Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Takler ikke edderkopper og takler heller ikke dumme personer, i mange tilfeller har jeg lyst å ta dem med på en åpen plass å gi dem et nakkeskudd Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jeg er piss redd for torden, klarer ikke sove hvis det tordner ute, sitter bare i senga med lyset på og er redd Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg misliker folk med knekk på nesen... (hump på nese som er krummet utover/nedover) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har fobi mot: - Åpne dører - Alle sykdommer - Folk som er treige i oppfattelsen (ikke nødvendigvis dumme folk) - Tusj - George Lucas - Å dø i pc-spill - Beskjeder på telefonsvareren osv. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Mobil-i-lumma fobi Hoppe i vannet fra store høyder fobi (klarer 5 meter rett i bakken lettere enn 5 meter i vannet) Pisoar fobi Skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke klarer å hoppe høyere enn fem meter i vannet. Hoppet jo fra femmeren i andre klasse, men har liksom aldri turt å gå høyere, men jeg elsker å bade Også har jeg fobi for å drite på skolen... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 -Fremmede -Vann -Speil -Trange rom osv. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Tannlegefobi, munntlig-fremføring-på-skolen-fobi (vet ikke hva det korrekte ordet er for det ) - jeg har faktisk totalt angst for munntlige fremføringer, og til dels edderkopper. Endret 24. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) munntlig-fremføring-på-skolen-fobi (vet ikke hva det korrekte ordet er for det ) - jeg har faktisk totalt angst for munntlige fremføringer samme her, og er sjenert(utrolig plagsomt!), kan kanskje kalles fremmedfobi? Endret 24. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Nei, jeg kjenner jo alle jeg snakker for. Er jo ingen fremmede der :\ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Sosial fobi Agorafobi Prøve klær-fobi Autoritetsfobi Insektsfobi Dyrefobi Sovefobi (veldig irriterende, siden jeg ELSKER å sove) Stressa folk-fobi En time uten musikk-fobi En halv dag uten Coca-Cola-fobi Fobi for psykologer, psykiatere, terapeuter, rådgivere og snakkefolk/hjernevaskere generelt Fobi for autoriteter som militær/politi etc edit: 2 ekstra fobier edit2: 2 ekstra fobier Endret 26. januar 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) -musikk topp lister -"moderne" folk, mote folk. -stress -folk som stresser Endret 24. januar 2005 av andesam Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Blir veldig nervøs av vepser og andre flygende insekter med brodd. Kan omtrent "freake ut" av dette. Insekter er generelt sett ikke det helt store. Eg blir veldig stressa med store folkemengder, ser hele tiden vekk for å unngå blikk. En del av folkene som eg gikk i klassen med pluss noen andre, blir sykt stressa og føler meg "like shit" hvis eg møter på dem. Stedet Ølen "sentrum". Blir kvalm og stressa når eg entrer denne plassen. (det er her disse folkene for det meste bor) Det eg kommer på nå... Endret 24. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Tannlegeskrekk og sprøyteskrekk. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Du kan heller kalle det fremmedfrykt eller "fremedfobi" - de har sikkert noe riktig "fobi" navn på det også, men... Jeg tror det kalles fordommer. TLZ: hva er galt med gamle klassekammerater ? Endret 24. januar 2005 av T.F.T Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 En del av folkene som eg gikk i klassen med pluss noen andre, blir sykt stressa og føler meg "like shit" hvis eg møter på dem. Kjenner til den... T.F.T: Er vel kanskje ikke dem det er noe galt med. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Har fobi mot mobilstråling.. Det tror jeg er lurt å ha, forresten! Har også en slags "fobi" for sykdommer, er ikke redd for å få dem selv, men er derimot veldig redd for at andre i familien skal få dem. Hadde 2 besteforeldre med kreft, 1 med alzheimer og 1 med diabetes Sjansen er veldig stor for at jeg eller noen i min familie skal få en eller flere av disse sykdommene. Og den sjansen blir forresten sikkert ikke mindre av mobilstråling. Ellers liker ikke jeg heller å snakke foran forsamlinger, eller å møte masse nye folk på en gang. Blir så forferdelig utslitt i hodet av det. Ikke trøtt - bare tung på en måte. Sånn at jeg føler at jeg trenger å sitte i sofaen hjemme helt alene. Noen som kjenner til den følelsen? edit: la til litt. Endret 24. januar 2005 av svamp Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Edderkopper.. Det er helt grusomt. En gutt i klassen fikk en i drue-boksen sin, også bare - plukket han den ut, og spiste vidre. Lenge siden jeg har vært på kvalm, og følt meg skjelven. Jeg klarer helelr ikke ha for høy musikk, føler at andre hater meg da. Selv om jeg er hjemme alene, så er jeg overbevist om at naboene vil hoppe inn vinduet og drepe meg eller noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har fobi mot ukjente nummer som ringer meg. Og jeg svarer ikke hvis noen ringer på og jeg ikke venter besøk... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er redd for folk som er smartere enn meg... Men heldigvis er det ikke så mange av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå