SumSar Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Som topic sier; har du noen fobier? Noe du er redd for, eller rett og slett ikke takler? Del det med resten av oss, hvem vet... Kanskje det hjelper. Får vel slenge inn et par selv. 1. Jeg får angst av prøverom(Spesielt de som bare er en gardin de har slengt opp). Hater å prøve klær, spesielt hvis det er mye folk i butikken. 2. Klarer ikke edderkopper. Endret 23. januar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
robB Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hmm, er ikke denne tråden ganske lik denne her? Men, jeg takler ikke dumme lærere. Endret 23. januar 2005 av robB Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) robB: Den er jo laget for hva du hater, dette er en tråd for dine fobier, det vil si hva du er redd for. Endret 23. januar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ordstilling. Nei, men jeg har. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har høydeskrekk, eller ikke helt høydeskrekk, har ingen problemer med høyder. Har mange ganger sittet å dinglet med føttene utfor prekestolen (6-700 stup rett ned). Det er værre å hoppe f.eks 2 meter ned en kant eller hoppe fra 10 meteren. Ellers har jeg sove-uten-dyne fobi. Klarer ikke å få sove uten å ha noe over meg (dyne, teppe etc.) uansett om det er i syden og det er 30 grader om natten Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tja, hver gang jeg ser en edderkopp pleier jeg å sprette opp og bli litt hysterisk, så jeg tipper det kan regnes som edderkoppfodi. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Flyskrekk. Hadde angst for hiv/aids, og andre mer eller mindre farlige sykdommer. (Over nå ) Misunner ikke de som har det, det er noe av det jevligste som kan oppleves. Kan ikke beskrives. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Veldig høydeskrekk. Men ikke når det gjelder stuping. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Orddelingsfobi! Jeg har høydeskrekk, men det er ikke så fryktelig ille. Jeg har også en vane for å skvette litt hvis jeg ser en stor nok edderkopp. Hvorfor er de store edderkoppene så skumle? De er jo allikevel ganske små i forhold til oss... Jeg liker heller ikke at vepser kravler rundt på nesa mi (dette gjelder generelt alle insekter)... Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 JEg har fobi mot dumme mennnesker. Jeg takkler dem bare ikke! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) http://www.vg.no' target='_blank'> Endret 30. august 2007 av ingveh Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Homser er jo bare kule da... Nei, jeg er ikke homoseksuel. Jeg er så hetro du kan få det. Du kan heller kalle det fremmedfrykt eller "fremedfobi" - de har sikkert noe riktig "fobi" navn på det også, men... Jeg kom på at jeg hadde fobi mot å dumme meg ut også. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er ikke videre begeistret for prøverom, men har ingen problemer med å bruke dem. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Skal innrømme at slanger og lignende ikke er blandt mine favorittdyr. Homofile går greit, ser ikke helt åssen alle homofile er kule, men det har mer med personlighet enn selve legningen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Edderkopper og små trange rom.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Edderkoppfobi. You pussy! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Takler ikke folkemengder. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har idiot-fobi. Jeg kan ikke la idioter ha ansvar over større eller mindre deler av livet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå