zn00ker Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har GTA3 (orginalt!) og begynner å bli lei av å måtte bytte radio kanal for hver gang jeg setter meg inn i en ny bil. For jeg hører på kun 3 stk: MP3Player, Game FM og Rise FM. De andre kanalene er så kjedelig å høre på. Er det mulig å få vekk disse kanalene?? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Chatterbox er jo beste av alle sammen! :smile: De har endel overlegne diskusjoner der veit jeg :wink: Lenke til kommentar
BadKarma^ Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Må si meg enig med Kjetil at Chatterbox er den beste:) Diskusjonene der kan man jo ikke få nok av!!!! Om det går an å fjerne de er jeg ikke sikker på... Tror neppe det siden de er en del av spillet:( Do not underrestimate........ Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Chatterbox?!? Uff.. jeg takler ikke å høre på den kaklinga mens jeg spiller.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Endelig en som ikke hører på den kjedelig Chatterbox! Det er bra opplysningen1881.. Stå på :razz: Lenke til kommentar
Suicid3 Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Han spurte ikke om hva som var den beste kanalen, men om man kunne fjerne de han ikke ville bruke. Det er ok at dere sier deres meninger, men det var tross alt ikke det han spurte om. Sorry, men jeg vet det ikke svaret på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Toset Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg får ikke inn radio i det hele tatt jeg!!! Ingen musikk eller noe år jeg setter meg i en bil. Må du slå på radioen et sted eller noe? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Du har ikke slått av lyden i spillet a?? Lenke til kommentar
TheOne[X] Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Det er mulig å slå av radio'n. Du bare fortsetter å trykke på R (default) helt til du kommer til en "kanal" som ikke inneholder musikk eller noen slags form for lyd. Vet ikke om dette hjalp, men er det eneste jeg kan komme på i forbifarten. Lenke til kommentar
Arntfinn Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 14:13, dominizer skrev:Jeg får ikke inn radio i det hele tatt jeg!!! Ingen musikk eller noe år jeg setter meg i en bil. Må du slå på radioen et sted eller noe? sikker på at du har kjøpt spillet a? hehe :wink: Lenke til kommentar
Toset Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Eehh... Kanskje best å ikke kommentere :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå