prusik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som har forslag på hva jeg kan ha oversett? Når jeg trykker på den andre pc'n får jeg beskjed om den ikke er tilgjengelig samt den ikke finner nettverksbanen.. Lenke til kommentar
prusik Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Begge maskinene kommer på nett, det er kun deling av filer og skriver mellom dem som ikke fungerer. Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har dere delt ut noe på nettverket? i så fall, er det restriksjoner på sharene? Lenke til kommentar
prusik Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Ja jeg har delt ut diskene på begge sider. Og printeren på den ene hvor den er fysisk tilkoblet. Hvordan ser jeg om det er noen restriksjon? Lenke til kommentar
prusik Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Oppdatering: Jeg får nå filer og tilgang til PC men ikke motsatt (fra laptop). Det var Norton Firewall som stoppet sharing hos PC, til og med med Firewall disabled på laptop får jeg ikke tilgang til den fra PC.. Noen som har en ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå