airguard Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hva er best scorpio eller dragoon serien, evnt hva er de store forkjellene ? Lenke til kommentar
druid Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 snuten er stort sett den "store" forskjellen, inni er de helt like... Lenke til kommentar
Breivik. Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hva som er best, er smak å behag. Men forskjellen er at Dragon koster ca 70 kr mer i pris, og de to kabinetta er litt forskjellig laget frampå. Nederste halvdel av Scorpio er litt innoverbøyd, mens på Dragon er det ikke (tror jeg...) Men ellers er de helt like når det gjelder størrelse. Jan Erik Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg liker best dragon serien da disse har mer åpninger i front dekselet, slik at du får bedre luftsirkulasjon i kabinettet dersom du monterer kabinetvifter. Bortsett fra front dekselet, så tror jeg kabinettene er helt like.. _________________ Byggeren [ Denne Melding var redigert av: byggeren på 2002-06-15 12:41 ] Lenke til kommentar
Raven Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Må si at jeg liker dragon serien best, synes at den andre serien ser så rar ut, men nå er vi tilbake på smak og behag. Om du ha muligheten til å de på de ved siden av hverandre så er det best. Spør hvor viktig dette med et flott kabinett er for deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå