Even. Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fint den kom tilbake Digger katter, har selv en sort norsk skogkatt Katter har ikke helt 100% tidssans :!: ..... fakta asså. Så det virket kanskje ikke så lenge for den Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) Hey, Takker for at alle digger katta vår, lille Gizmo Sjekk det bildet her OBS: ikke anbefalt for modem/isdn Hvordan ble Gizmo borte? Hun må ha gått ut på denne måte regner vi med, kant utenfor vinduet. Etter at dette bildet ble tatt har vi nesten aldri hatt vinduene åpne Edit: Først feil bildet osv bla bla, trykkleif Endret 21. februar 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
Sinicola Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Måtte du poste det bildet med den døde planta? Jeg vanner dem i alle fall innimellom Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) så bra den kom tilbake:D vi har hatt 3 katter nå i d siste.. nr 1. stakk av, kom ikke tilbake nr 2. påkjørt. pappa fant den på vei til jobb på riksveien=\ nr 3. påkjørt 3-4 mnd etter at nr 2 ble påkjørt =\. krøp hjem igjen. men måtte avlives pga brukken hofte=\ jeg vil så max ha ny katt Endret 10. mars 2005 av TraxX Lenke til kommentar
notalive Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det der skjærte i hjertet mitt når jeg leste Katten vår fikk fem kattunger for en ukes tid siden En døde da... Og flere drar snart vekk... Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 katter er verdens beste dyr :!: Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Så kjempeflott å høre! Nydelig pus du har da.. Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 øsj hater katter, ekle dyr, dessuten hva tror du den har drevet med i et år? bortsett fra å spise rotter og muskadavre? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 øsj hater katter, ekle dyr, dessuten hva tror du den har drevet med i et år? bortsett fra å spise rotter og muskadavre? Bortsett fra det? Holdt seg unna sånne som deg.... Si hva du vil, jeg er glad og det er ikke noe som hisser meg opp om dette emnet Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 enig hater å høre på folk som hater katter slike som skyter katter me luftgevær osv .. Lenke til kommentar
TraxX Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) siden den søte katten vår ble overkjørt , så har vi nå fått ny hjerteknuser Pus synes dere da? Edit: skrivefeil Endret 21. juni 2005 av TraxX Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) TraxX: Den var jo kjempesøt - Jeg har selv 3 katter, 2 av dem er norsk skogkatt. Den ene er ungen til den andre Faren var en vill skipskatt, så kattungen har 6 søte klør :!: Da den beste katten min (Pepsi) fikk 2 kattunger, skulle vi egentlig gi bort begge, men ble så trist at vi måtte beholde en Katter er bare verdens beste dyr ;D - Skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder her snart - Og utrolig bra at Gizmo kom tilrette! Dritkul katt :!: .... Og til deg som sa du hatet katter - Jeg hater deg - Jeg personlig er mere glad i katter en de fleste mennesker. Alle menneskene er bare noen stygge digre lus som forpester hele planeten vår. Og med det samme jeg er inne på det; JEG HATER DYREPLAGERI! DYREPLAGERI ER DET ALLER VÆRSTE SOM FINNES!!!!! Går selv alltid med et armbånd der det står Animal Protection på, For og vise hva jeg står for Cats for life! Edit: Den ene katta har ikke bare 6 klør, men 6 på hver pote Endret 22. juni 2005 av zeeq Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Det der skjærte i hjertet mitt når jeg leste Katten vår fikk fem kattunger for en ukes tid siden En døde da... Og flere drar snart vekk... Post bilder! Har opplevd at kattbarn dør, ikke kjekt. Håper de andre kommer i et godt hjem Nyuu! (mjau på japansk) Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 siden den søte katten vår ble overkjørt , så har vi nå fått ny hjerteknuser Pus synes dere da? Den var søt Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Så fint at katten din kom igjen da! Lykkelig på dine veine. Kul og søt var den også, skulle så gjærne hatt et kjæledyr jeg oxo. Lenke til kommentar
Eyzteinn Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Katter er bra, men hjemme best! Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Gizmo er jo tidenes beste navn på en sånn rakker også da Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå