TheGizmo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hei alle sammen, Katten min, Gizmo, som forsvant for oss i august 2004 har blitt funnet på DOOA www.dooa.no Jeg var ute der i dag, og der var GIZMO!!!!!! Tror du/dere jeg var glad for å se henne igjen. Her er hun. JEG ER UTROLIG GLAD edit: Feil i dato Endret 23. januar 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Gratulerer! Kongefet katt! Du har ikke noen bilder jeg kan ha som bakgrunn? Noen større, og at det ikke er copyright på de. Flott at den kom tilbake til sin rettmessige eier. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hei, Jo takk, legger ut noen bilder på www.itno.org/gizmo/ Sef kan du bruke bildene, og her uten no copyright. Enjoy Edit: Trykkleif Endret 23. januar 2005 av TheGizmo Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Gratulerer, ikkenoe så digg som å få igjen ettdyr du har savnet Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Gratulrerer da. Alltid godt å få tilbake noe man har savnet. Btw: den var litt søt også Hm... fikk litt lyst på katt igjen jeg Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 kul katt Topic: Grattis..!! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Jo takk alle sammen, er lykkelig ja, og spes siden katta er så tøff. Helt utrolig at det går å finne igjen ett dyr etter 6 mnd, men det sier jo alt. "Ikke gi opp" selv om jeg var inn på tanken da. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ahh, tøft det elsker katter Lenke til kommentar
notalive Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Gratulerer så meget! har selv to katter, pene dyr LenniZ, du elsker katter ja, pen katt du har som avatar Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Gratulerer så meget! har selv to katter, pene dyr LenniZ, du elsker katter ja, pen katt du har som avatar hehe Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Takk for fine bilder - utrolig søte. Nytt bakgrunnsbilde! Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Hvordan klarte du å finne den igjen, og "hvordan" ble den borte, altså forsvant den hjemmefra hos dere? Uansett, gratulerer! Aner ikke hva jeg hadde gjort om Tarzan hadde blitt borte.. btw hvordan har du klart å ta det kule bilde av katten? Det i første post.. Endret 3. februar 2005 av CarinaE Lenke til kommentar
Migr Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 ahh, tøft det elsker katter Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Hei, Takker for støtte og at alle digger Gizmo Bildet ble tatt ved litt flaks.Jeg så hun var trøtt, løp og hentet digitalkamera. Det er digital speilrefleks, så jeg satte på hurtigtagning. Dvs at den tar 10-15 bilder på kjappen, og 1-2 blir bra. GJESP sa Gizmo, og der kom super bildet av henne Gizmo bestemte seg for å gå ut av vinduet i 5 etg, ut på taket og kom seg ned via et tre regner vi med. Vi har sett henne i bakgården, men hun var ganske sky da vi fikk sett henne etter lang tid. Dagene gikk............ Vi fikk ikke tatt henne, og så kom vinteren og vi trodde alt håp var ute Samboeren min fikk en sms fra et ukjent menneske som hadde sett bildet på www.dooa.no som hadde funnet henne i desember. Så etter 6 mnd borte, derav 1 mnd hos DOOA fikk vi hentet henne hjem. Hun er nå seg selv igjen. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg trodde katter alltid vil hjem til "master" jeg. Ville den ikke inn igjen? snodig da. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg trodde katter alltid vil hjem til "master" jeg. Ville den ikke inn igjen? snodig da. Det tok over 2 mnd før vi så henne for første gang, da hadde mange av naturinstinktene tatt overhånd, så hun var sky for alle mennesker. Men da jeg kom til DOOA for å hente henne, var hun " DU EIER MEG!!! " humør, og var klar til å bli med meg hjem. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Sinnsykt fett når katter kommer hjem igjen. Vår katt (som er død nå) var vekke i nesten 7 måneder, og en kald vinter morgen sto den på terassen vår. Da ble jeg glad da. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Herlig! Har katt selv, vet ikke hva jeg skulle gjort om den ble borte.. Din var like søt som min! Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 tøff katt og fint at den kom hjem da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå