Nugget Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei Har akkurat bygget ny pc. Har installert Windows XP Pro m/SP2. Alt funker helt supert men det er en liten ting som plager meg. Nede i høyre hjørne, (i Windows), er det hele tiden et grått og grønt symbol hvor det står "trygg fjerning av maskinvare". Trykker jeg på symbolet ser jeg at det viser til harddisken min, en WD 74 Gb Raptor (SATA). Ut fra min begrensede erfaring virker som om windows tror dette er et eksternt lagringsmedium. Det jeg ikke skjønner er hvorfor. Er det noen som vet hvordan jeg kan få bort dette? (Evt. installere disken riktig?). (Jeg har lest den sticky SATA guiden). Lenke til kommentar
valentino Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det ikonet med "trykk fjerning av maskinvare" kommer på alle enheter som støtter hotswap. dvs at du kan koble de til og fra uten å slå av maskinen. Jeg får den muligheten på den eksterne hardisken min, pendriven og den interne dvd brenneren. Men dersom du har installert os på den eller den er i bruk på annen måte så pleier det å komme opp en feilmelding om du prøver å slå den av. meldingen sier bare at enheten kan ikke stoppes nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå