Magnum p.i. Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Heisann, på gamle Ericsson mobiler mener jeg å huske at det kom opp to menyvalg når man skulle sende tekstmelding. Mener at det først stod "Motta rapport?" også stod det "Be om svar?" Hva skjedde egentlig når man valgte "ja" på "Be om svar"? Den som fikk meldingen kunne jo svare uansett siden nummer og alt var synlig.. Kan noen forklare? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 etter som jeg husker så viss det ble sendt til en telefon som støttet det så spurde telefonen etter smsen var lest og spurde da om man ville svare Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ja, det stemmer. Så fikk en som hadde Ericsson/Sony Ericsson opp på skjermen "Bedt om svar. Svare?". Hvis det skulle være noe viktig og man vil ha svar eller noe. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Denne funksjonen husker jeg godt Er riktig det som XeLix og Redline sier Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Finnes vel ennå det? Jeg kan slå på "request reply" på min k700 hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå