SirBoo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har akkurat byttet cpu osv, og etter det sliter jeg veldig. Maskineriet får blåskjerm i hytt og pine. Bytta fra en P4 2.53 som det aldri var problemer med. Putta i en AMD64 3000+ som er sliter litt. Er det kanskje så at amdene er følsome på strømmen? For det har vært en del problemer med den her, men P4-en kjørte på uten problemer. Noen forslag? Vurderer å bytte psu til en litt større, 340w er litt lite. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Regner med at du da også har byttet Hk, Da burde du innstalere OSet på nytt. Hvis du ikke har byttet HK, da er du.... ja dum. Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nytt hovedkort har du vel også kjøt? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 P4 til amd må han vel ha nytt hoved kort Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Regner med at trådstarter har byttet hk. Man vil ikke klare å få dyttet inn en Athlon 64 inn på et P4 hk. Det høres forøvrig ut til at det kan være minnet som lager problemer. Hva slags hk og minne bruker du? Lenke til kommentar
SirBoo Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Skal godt gjøres å putte en amd64 i en P4 sockel. Så hk er byttet, ram også. Men tror problemet løste seg nå. Problemet kom nok av en usb-hubb i en skjerm. Da jeg kobla fra den funker alt som fjell. Ganske merkelig egentlig Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 SirBoo skrev: Skal godt gjøres å putte en amd64 i en P4 sockel. Så hk er byttet, ram også. Men tror problemet løste seg nå. Problemet kom nok av en usb-hubb i en skjerm. Da jeg kobla fra den funker alt som fjell. Ganske merkelig egentlig Mente ikke å mobbe deg, men det hender at man støter på mye merkelige folk på forumet. Var rar løsning på problemet ditt ja, men var iallefall bra at det funket til slutt. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Kjør memtest86, rammen forårsaker ofte bluescreens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå