Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) skal kjøpe meg nytt tastatur. må være svart og ikke bråke når jeg trykker på tastene. skal ikke koste mer enn max 800,- ikke fargerikt! max to farger! tenkte på dette noen som kan hjelpe? edit: så dette nå. noen som veit hvordan det er? Endret 23. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Logitech Ultra X har fått en del varm omtale i det siste. Tastaturet koster omlag 300 kroner, har en sølvramme og svarte taster, og tastene er akkurat som laptop-tastatur. Vet ikke helt hvor sterkt det er (hvor mye det tåler av behandling, slag, o.l.), men det er skikkelig stille i forhold til andre tastatur.. Tror ikke jeg har hatt noe tastatur som har bråkt så lite som dette, faktisk (Fikk det på Fredag, wiihii ) Edit: Er dog ikke heeelt sikker på hvdet er å spille med, har ikke spilt så mye i det siste * Tastaturet har ingen plagsom, irriterende, nytteløs F-lock Har et par "hurtig/multimedia-taster". Disse er plassert ovenfor F9 og strekker seg bort til Pause-knappen. Skal litt til for å komme borti de "uheldig" (husker jeg hadde mongotastatur der logoff hurtigknapp var plassert rett ved siden av esc. samtidig var tastaturet trådløst, så jeg kom ofte borti den når jeg skulle ta tak i tastaturet og plassere det eller noe). Endret 23. januar 2005 av [ReXoR] Lenke til kommentar
Dario Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ja logitech ultra x eier, har selv 2 av den sorten i huset. Jeg betalte 250 for mine. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) kanskje litt dumt spørsmål, men er dette bra å spille counterstrike på? spiller en god del cs(mer enn jeg burde) så det må være bra til spill. veit ikke om det er noe forsjell på tastatur der, men må være sikker edit: det var veldig flatt, går vel ann å sette opp noen støtte greier bakpå som gjør det høyere? Endret 23. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Løve Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5503 Dett er helt svart. http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4340 Her er et annet med flere taster. http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3853 Her er et som likner, men med færre taster. Har dette selv og det ruler! Lydløst og utrolig behagelig å skrive på. Lenke til kommentar
Dario Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) kanskje litt dumt spørsmål, men er dette bra å spille counterstrike på?spiller en god del cs(mer enn jeg burde) så det må være bra til spill. veit ikke om det er noe forsjell på tastatur der, men må være sikker edit: det var veldig flatt, går vel ann å sette opp noen støtte greier bakpå som gjør det høyere? Logitech Ultra X har støttegreier ja, med samme taster som på en bærbar PC(DIGG) Den har også støttedippedutter ja. Funker seff fint til CS (syns jeg hvertfall). Hvis et tastatur er godt å skrive på er det godt å spille på. Endret 23. januar 2005 av Dario Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 kanskje litt dumt spørsmål, men er dette bra å spille counterstrike på?spiller en god del cs(mer enn jeg burde) så det må være bra til spill. veit ikke om det er noe forsjell på tastatur der, men må være sikker edit: det var veldig flatt, går vel ann å sette opp noen støtte greier bakpå som gjør det høyere? Det er ganske så flatt, er noen små vippegreier bakpå, men vet ikke om de kan gi deg den effekten du vil ha. Er heller ikke sikker på om jeg skal påstå at det er verdens beste gaming-tastatur. Dersom jeg kjenner dere cs-maniacs så godt jeg tror jeg gjør, kommer tastaturet trolig til å måtte tåle en god del juling! Og av erfaring, har jeg fått merke at "laptop-taster" (som på ultrax-tastaturet) ikke er av de sterkeste. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er det noen tvil? Det er selvfølgelig dette man kjøper! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) kanskje litt dumt spørsmål, men er dette bra å spille counterstrike på? Ultra X? Visstnok ikke Men trøst deg med at Microsoft er ikke dugandes til noe (tastaturer tenker jeg på). Jeg satt og skrev på mitt her en dag (som jeg ikke er vant med, bruker kun KeyTronic), og jeg skjønte ikke hva som var galt, trykket på feile knapper hele tiden osv osv. Så innså jeg at det var pga det ødelagte oppsettet til det ekle tastaturet, men jaja - man venner seg vel til det (sikkert vanskelig å vende seg av med det igjen da). Vil derfor anbefale dette, som jeg alltid gjør så lenge man ikke på død og liv MÅ ha et ekkelt multimediatulletastatur, som jeg selv har vært fornøyd med i 7 år (3 stk): https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20029 Edit: Blackslash var foran meg der ja Endret 23. januar 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er det noen tvil? Det er selvfølgelig dette man kjøper! Der var det noen som postet link til det mest fantastiske tastaturet i hele universet Det er så utrolig behagelig i skrive på. Det er helt svart, ensfarget, så det er ikke noe problem. Det har heller ikke de unødvendige hurtigtastene som mange andre tastaturer har Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) -Svært bråkete tastatur står på flere erfaringen til Keytronic KT2001 tastaturet. jeg vil helst at det skal være stille! eller er dette bare et "engangstilfelle?" står også at noen av tastene "døde" etter 6måneder-står på flere av erfaringene. Endret 23. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3853Her er et som likner, men med færre taster. Har dette selv og det ruler! Lydløst og utrolig behagelig å skrive på. hvis det er behagelig, og lydløst kan dette være et bra alternativ! noen andre inspill? edit: tipper det blir det. bare det fra psdata eller er det billigere frakt fra netshop? var billigst fra ps! ikke frakten men blei billigst sammenlagt. men har ikke bestilt enda, så det er bare å komma med forslag Endret 23. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har selv Microsoft Optical Desktop Elite. Jeg er utrolig fornøyd. Denne musen følger med: Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 har vudert det, men har allerede en mus jeg er veldig fornøy med! andre forslag? Lenke til kommentar
E.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Microsoft Tastaturene og Logitech Internet PRO/navigator SE anses som noen av de beste gamingtastaturene i verden. UltraX og Dinovo er noe av det verste man finner til gaming PGA knappene. Jeg har laget omtale av Internet Pro og UltraX, disse finner du i min signatur Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg har også tenkt og ha meg ett nytt tastatur. Å valget står mellom Logitech Internet Pro og Logitech Media. Hvilket er best til gaming? Hvilket er stillest og skrive på? Den eneste forskjellen jeg ser mellom de er at Media har mer ekstra taster, er disse nødvendige? Logitech Internet Pro Logitech Media Endret 24. januar 2005 av Overdox Lenke til kommentar
E.T Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Internet pro er best på gaming, og stillest å skrive på. Eller, spørs vel egentlig hvordan du skriver Media Pro er mye penere da :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå