Gå til innhold

nytt svart tastatur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Logitech Ultra X har fått en del varm omtale i det siste.

Tastaturet koster omlag 300 kroner, har en sølvramme og svarte taster, og tastene er akkurat som laptop-tastatur.

Vet ikke helt hvor sterkt det er (hvor mye det tåler av behandling, slag, o.l.), men det er skikkelig stille i forhold til andre tastatur..

Tror ikke jeg har hatt noe tastatur som har bråkt så lite som dette, faktisk :) (Fikk det på Fredag, wiihii ;) )

Edit: Er dog ikke heeelt sikker på hvdet er å spille med, har ikke spilt så mye i det siste :blush:

* Tastaturet har ingen plagsom, irriterende, nytteløs F-lock :w00t:

Har et par "hurtig/multimedia-taster". Disse er plassert ovenfor F9 og strekker seg bort til Pause-knappen. Skal litt til for å komme borti de "uheldig" (husker jeg hadde mongotastatur der logoff hurtigknapp var plassert rett ved siden av esc. samtidig var tastaturet trådløst, så jeg kom ofte borti den når jeg skulle ta tak i tastaturet og plassere det eller noe).

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar

kanskje litt dumt spørsmål, men er dette bra å spille counterstrike på?

spiller en god del cs(mer enn jeg burde) så det må være bra til spill.

veit ikke om det er noe forsjell på tastatur der, men må være sikker :D:blush:

edit: det var veldig flatt, går vel ann å sette opp noen støtte greier bakpå som gjør det høyere?

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

veit ikke om det er noe forsjell på tastatur der, men må være sikker  :D  :blush:

edit: det var veldig flatt, går vel ann å sette opp noen støtte greier bakpå som gjør det høyere?

Logitech Ultra X har støttegreier ja, med samme taster som på en bærbar PC(DIGG)

Den har også støttedippedutter ja.

Funker seff fint til CS (syns jeg hvertfall).

Hvis et tastatur er godt å skrive på er det godt å spille på.

Endret av Dario
Lenke til kommentar

veit ikke om det er noe forsjell på tastatur der, men må være sikker :D:blush:

Det er ganske så flatt, er noen små vippegreier bakpå, men vet ikke om de kan gi deg den effekten du vil ha.

Er heller ikke sikker på om jeg skal påstå at det er verdens beste gaming-tastatur.

Dersom jeg kjenner dere cs-maniacs så godt jeg tror jeg gjør, kommer tastaturet trolig til å måtte tåle en god del juling! :p Og av erfaring, har jeg fått merke at "laptop-taster" (som på ultrax-tastaturet) ikke er av de sterkeste.

Lenke til kommentar

Ultra X? Visstnok ikke :ermm:

Men trøst deg med at Microsoft er ikke dugandes til noe (tastaturer tenker jeg på). Jeg satt og skrev på mitt her en dag (som jeg ikke er vant med, bruker kun KeyTronic), og jeg skjønte ikke hva som var galt, trykket på feile knapper hele tiden osv osv. Så innså jeg at det var pga det ødelagte oppsettet til det ekle tastaturet, men jaja - man venner seg vel til det (sikkert vanskelig å vende seg av med det igjen da).

Vil derfor anbefale dette, som jeg alltid gjør så lenge man ikke på død og liv MÅ ha et ekkelt multimediatulletastatur, som jeg selv har vært fornøyd med i 7 år (3 stk): https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20029

Edit: Blackslash var foran meg der ja ;)

Endret av surbz00r
Lenke til kommentar
Er det noen tvil? Det er selvfølgelig dette man kjøper!

Der var det noen som postet link til det mest fantastiske tastaturet i hele universet :w00t:

Det er så utrolig behagelig i skrive på. Det er helt svart, ensfarget, så det er ikke noe problem. Det har heller ikke de unødvendige hurtigtastene som mange andre tastaturer har :D

Lenke til kommentar
-Svært bråkete tastatur

står på flere erfaringen til Keytronic KT2001 tastaturet. jeg vil helst at det skal være stille!

eller er dette bare et "engangstilfelle?"

står også at noen av tastene "døde" etter 6måneder-står på flere av erfaringene.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3853

Her er et som likner, men med færre taster. Har dette selv og det ruler!:D Lydløst og utrolig behagelig å skrive på.

hvis det er behagelig, og lydløst kan dette være et bra alternativ! noen andre inspill?

edit: tipper det blir det. bare det fra psdata

eller er det billigere frakt fra netshop?

var billigst fra ps! ikke frakten men blei billigst sammenlagt. men har ikke bestilt enda, så det er bare å komma med forslag

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Microsoft Tastaturene og Logitech Internet PRO/navigator SE anses som noen av de beste gamingtastaturene i verden.

UltraX og Dinovo er noe av det verste man finner til gaming PGA knappene.

Jeg har laget omtale av Internet Pro og UltraX, disse finner du i min signatur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...