JKJK Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Refererer til tidligere "NODA-tråder". Vi har nå lagt ut en ny låt og vil gjerne ha tilbakemeldinger. Ser gjerne at folk som ikke liker trance i det heletatt holder seg langt unna, men også generelt de som ikke finner noe konstruktivt å komme med og bare skriver svada! Låta kan lastes ned her: http://jkjk.tronder.net/NODA/NODA%20-%20May%2017th.mp3 Bare for å nevne litt om sangen: Melodiøs trance-remix av nasjonalsangen med vokal-effekter rippet fra brylluppet til mette marit & håkon (vokal av Gunnar Stålseth) Andre NODA sanger: http://jkjk.tronder.net/NODA/ Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Råbra edit: Den fikk meg liksom litt sånn gladere:P Endret 23. januar 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Synes den var litt kjedelig, jeg. Veldig mye av det samme. Men det kan ha noe med at jeg heller liker sanger med vokal. Du vet jo selv, JKJK hvilken sang jeg liker best. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Du vet jo selv, JKJK hvilken sang jeg liker best. hehe, ja! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 anyway. spread da word. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Dette tok da sin tid (fra "beta'en" i høst) Men Gunnar Stålseth burde vurdere en karriere som vokalist ^^ Bra jobba JK (og Ryan for den saks skyld...) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ok, da. Den ble litt kulere etter å ha spilt den noen ganger. np: NODA - May 17th Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Sånt gjør man bare ikke med nasjonalsangen. Ps. Denne skal jeg spare på til russetida. Endret 23. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) hehe Planen var faktisk å selge sangen/ideen med litt hjelp fra plateselskap og producere til russe-tia 2005, men ideen/sangen ble slakta, så vi gir den bort istedet Hvis den skulle blitt salgbar måtte vi hatt en del hjelp, så sangen var mer ment som en demo, men beskjeden vi fikk var at trance var vanskelig å selge for tiden, så skulle vi få noe for salg på vårt nivå måtte vi hive oss på house-sjangeren. Men tiesto legger jo ikke inn årene fordi om Eric Prydz rocker vglista med en aerobic video, så trance må jo fortsatt kunne selges mener nå jeg... Endret 24. januar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 trance selger bra det, bare ikke i norge for øyblikket.......... men ifølge folk som har litt peiling er det på stor vei tilbake nå, hyperstate vil feks komme tilbake, sammen med resten av de store partyene. Ser jo feks nederland....... Hjemlandet til all trance Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hehe jau. På slike parties spilles det jo ikke slik komersiell "happy-trance" som vi lager, men fett likevell Men akurat dette prosjektet har jo veldig begrenset målgruppe da det er stort sett nordmenn som aner meningen med 17.mai Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Vet dette er bump, men vet noen hvor jeg kan laste ned sangen nå. Eventuellt noen som har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå