danweb.cjb.net Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Er nå så godt som ferdig med en side for en gård her jeg bor. Bare kom med kritikk! LINK siden er bra i Opera og FF hos meg, mens den er litt bugga i IE. har fiksa det sånn nogen lunde. IE Produksjon validerer ikke, det er bare fordi jeg har klippa og lima litt fra særemne jeg hadde i fjord. Der ser dere hvordan siden blir med innhold Endret 23. januar 2005 av danweb.cjb.net Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Førsteinntrykk Veldig kjedlig side, man får nesten lyst til å bare lukke browseren med en gang. Kritikk Veldig tamt Skift fargene Lag en ny banner som står i stil med resten Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 enig med luzifer. Listeprikkene er for store og passer dårlig inn Overgangen fra hvitt til brunt er for stor Fargen på headerteksten er ikke pen Kanskje kjøre den menyfargen 100% ned? Kult med vektor i header, men den passer dårlig inn.. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 dem som skal ha siden vil at den skal være enkel. endret. 1. Fargene fra brun til mer grønn 2. listeprikkene er mindre header er jeg ikke sikker på hva jeg skal gjøre med! takk for kritikken. er enig et den er litt kjedlig, men siden skulle være brun eller grønn Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Prøv med noe..... mønster, ett eller annet sted. Synes den ble bedre jeg. Å holde seg til noen få farger gjør ihvertfall at headeren passer bedre inn. Det er overgangen fra header til innhold som må gjøres noe med. Hva med.......... Traktorspor? Jo, og den tykke svarte linjen på kantene liker jeg ikke helt... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du ser nesten ikke at det står Åsnes gård i headeren. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Gjør sånn at vi ser at det står: Åsnes Gård i headeren. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hva med å la linjene på kantene være like tykke som ellers? Skift farge på skrifta, prøv med hvitt eller noe.. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Har igjen fikset på: 1 fargene 2 listepunktet 3 h1 og h2 fargene 4 header, kanskje skrifta er litt utydelig ennå! 5 Fargene på border rundt! hvordan ble resultatet? LINK edit: background bildet er nå riktig edit 2: er det noen som veit hex'en til "orange" vil ha oransje listepunkter Endret 23. januar 2005 av danweb.cjb.net Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Listepunktene var ikke særlig fine og headerbildet ser ut som det er tatt fra månen med et mobilkamera. Ikke bra, ikke bra. Ellers så er fargene greie, men bakgrunnsfargen i menyen er direkte fæl mot den oransje og den grønne fargen. Det burde du fikse litt på. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hadde blitt bedre om du bare skifta farge på skriften på den gamle headeren, enn å skifte farge på hele headeren. Nå fikk den en slags nightvision/varmebilde-look. Oransj og blå/grønn er kanskje ikke den beste kombinasjonen. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 har du noen gode forslag for farge kombinasjoner luzifer? Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Edit: - Farger - Header | er ikke helt fornøyd med utformingen | - Listepunktene - Border - Footer - H1 | skal ble litt mørkere, tror jeg | - H2 | synes det var kult med orange underoverskrift | Endret 24. januar 2005 av danweb.cjb.net Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ville heller brukt grønn i steden for blå til headeren. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ville hatt en kantlinje rundt siden. Nå ser den uferdig ut. Lenke til kommentar
danweb.cjb.net Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Luzifer <- Mener du at jeg skulle hatt litt mer grønn skjer i header?? Og hvordan synes du fargene var nå? Svamp <-- det er en orange border rundt hele siden! eller ser ikke du/dere det? har du mulighet til å laste opp et Skjermbilde! Endret 24. januar 2005 av danweb.cjb.net Lenke til kommentar
svamp Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser den nå, men den var der ikke før i dag. Kan laste opp skjermbilde i morra, sove nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå