Gå til innhold

Mod til Diablo II - Lod

Anbefalte innlegg

For en stund siden holdt jeg på med å lage en "mod" til Diablo. Jeg laget nye typer ting, både normale, unike og sett. Problemet jeg støtte på, var at jeg ikke fikk testet alle de unike tingene jeg laget, det vil si at jeg ikke fant noen av dem i spillet. Jeg prøvde også å lage nye typer personer, i tilleg til de som allerede finnes i spillet. Heller dette fikk jeg ikke til å fungere. Grunnen til dette tror jeg er at spillet ikke har noen måte å velge personer utenom de syv vanlige. Dette kan muligens fikses i Hex Workshop, men jeg tror at noe mer må fikses.

Er det noen som har forslag og/eller kommentarer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en stund siden holdt jeg på med å lage en "mod" til Diablo. Jeg laget nye typer ting, både normale, unike og sett. Problemet jeg støtte på, var at jeg ikke fikk testet alle de unike tingene jeg laget, det vil si at jeg ikke fant noen av dem i spillet. Jeg prøvde også å lage nye typer personer, i tilleg til de som allerede finnes i spillet. Heller dette fikk jeg ikke til å fungere. Grunnen til dette tror jeg er at spillet ikke har noen måte å velge personer utenom de syv vanlige. Dette kan muligens fikses i Hex Workshop, men jeg tror at noe mer må fikses.

Er det noen som har forslag og/eller kommentarer?

Jeg og ska ha litt av æren,:D selv om jeg ikke forstod hvorfor du ville lage noe slik.... Jeg synest spillet er (nesten) bra nok fra før, selv om charakterene dessverre ikke kan bli mer enn level 99 :ermm::D

Lenke til kommentar

Jaja, du var jo med og kom med mange mange gode idéer til unike ting. Som du sikkert husker, ville vi lage to nye typer personer; viking og prest. Vi laget også "Bronze Plate" og "Viking Shield". Og så gjorde jeg det mulig å gamble charmer. Et annet problem vi støtte på, var at maksimum "experience" var altfor lav, i følge en side jeg var innom, skulle dette kunne fikses, men jeg har ingen idé om hvordan(Jeg frykter at her må Hex Workshop inn i bildet).

Lenke til kommentar

Kommentarer fra andre i forumet hadde vært hyggelig. Litt hjelp angående problemene som jeg nevnte ovenfor.

Noe annet som er ordnet i modden er en utvidet kiste(8x10 tror jeg) og cube(8x8).

Støtte for høyere oppløsning er også noe jeg jobber med...

Lenke til kommentar
Støtte for høyere oppløsning er også noe jeg jobber med...

nå DETTE er noe jeg gleder meg til :dribble:

Jeg garanterer ikke at jeg klarer det, men jeg har fått tak i en mod som gav d2 uten lod mulighet for 800x600. Om jeg får til høyere oppløsning(noe som innebærer mye arbeid), så vil den sannsynligvis måtte stilles inn utenfor spillet. Det vil si at jeg lager et tilleggsprogram som kan stille inn dette.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...