.V. Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Og det er de "bra" sangene, når anlegget pumper ut rosa helikopter eller ozone for fullt er det på tide å ta seg en tur ut til nærmeste kiosk og trøste seg med en god, kald cola. Fordi jeg hater meg selv satt jeg nettopp på vekking på winamp, om nøyaktig 7t og 15min så vil "anlegget" mitt (mini-sub og 2 satelitthøytalere) spille Prodigy - Break&Enter på fullt volum. Endret 29. januar 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
Amothz Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Self-explanatory.... Hmm, for noen sanger Lenke til kommentar
joolae Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Helt klart Popcorn fra TG01 Får lyst til å dra på TG hver gang jeg hører den. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Rosa Helikopter > akai som flipper og kaster ut karen som spiller sangen! Rhapsody - Emerald Sword Lenke til kommentar
K.. Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Rosa Helikopter som spilles svært høyt på noen monster av noen høytalere slik at alle våkner. Litt moro da. Har allefall fått ett minne for livet. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Self-explanatory.... OT: Hvor er du fra? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Self-explanatory.... OT: Hvor er du fra? Skodje, i nærheten av Ålesund. Mulig et par av de sangene er lokale særheter, men vil tro de fleste er universale hatsanger. Her kan du laste ned noen godbiter fra Totom! Endret 30. januar 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Slå på ring - Potetgull sangen Probot - Shake your blood Zikkelig LAN muzikk. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 En eller annen norsk en med: "Ukultur" og "eg er ikkje ein edderkopp" Noen som har de? Har så ufattelig lyst til å høre de sangene igjen. Er Carl I Hagen som "synger" "ukultur" og en annen (tidligere FRP?) som "synger "eg er ikkje ein edderkopp" Ellers minner St.Anger litt, siden jeg var på lan når det kom ut - får også en god sommer følese av det albummet. Rosa helikopter = TG Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Rosa Helikopter tok av i sin tid, ja. Imidlertid er vel den første sangen jeg tenkte på Reset med Calling You. Tok av med den og THPS2 Edit: og ikke minst Du Hast på TG02. Norske Nerder spilte den hver morra på den satans hissige PAen sin. Endret 30. januar 2005 av bfisk Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 We are the world Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) Self-explanatory.... OT: Hvor er du fra? Skodje, i nærheten av Ålesund. Mulig et par av de sangene er lokale særheter, men vil tro de fleste er universale hatsanger. Her kan du laste ned noen godbiter fra Totom! Kjente igjen Absolutt 8ande, og regnet med at du måtte være fra Sunnmøre en plass Endret 31. januar 2005 av ptv- Lenke til kommentar
Nicolaij Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Hale & pace - your never gonna get this song out of your head..... Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Probot - Shake your blood Ja dæven, at man kunn eglemme det Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) D12 - my band Ble kjørt i 5 timer i strekk (mens vi spilte AOE2 ) på et lan i sommer. Har alltid forbindet AOE2 med "my band" etter det lanet!! Endret 31. januar 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) det første lanet var det; freedomcall(?) - warriors, nightwish - she is my sin, djmango - eurodancer og band(?) - ice quen jeg husker best ihvertfall.(ikke jeg som spillte musikken..) Endret 31. januar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
aklla Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 (endret) "klinkekulå" med jokke tror jeg... "eg har mista klinkekulååå, eg har mista klinkekulå miiii" osv... digg sang ingen fra første lan da, tror ikke noen jeg satt med hadde lyd-kort, heller ikke jeg... Endret 31. januar 2005 av aklla Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Kun lokale lan, men uansett: Boomfunk MCs - Freestyler Liquido - Narcotic In Flames - Dialogoue with the stars Rammstein - Tier Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Herrejesus så dårlig musikksmak folk har. Og at det finnes så mange av de, og at disse menneskene absolutt skal ha noen hinsides høytalere Hvi det da ikke bare er folk som liker å plage seg selv og andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå