Gå til innhold

Program til å vise skjermbildet til annen PC?

Murten

Anbefalte innlegg

Hei.

Finnes det et progam som gjør at jeg kan ha skjermbildet fra en annen datamaskin på nettverket oppe i et vindu på min skjerm.

(For å kunne følge med i hva de minste barna holder på med på nettet og de kan selfølgelig vite at jeg følger med)

Jeg kjører Windows xp pro på begge maskiner.

Håper på svar. :thumbup:

Emnetittel redigert. "Finnes det et program" er ikke en beskrivende emnetittel. Ta en titt på hva nettiketten sier om dårlig bruk av emnefeltet. PoleCat

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jess. Remote Admin er strålende. bruker den selv jeg også. og har brukt det til kamerater som trenger hjelp. kjempe bra program. rimelig kjapt også.

hmmmm, VLC? det er jo en media player det jo. hva har det med Remoting av datamaskiner å gjøre?

VNC tenkte nok du på tenker jeg. det er et remote program til datamaskiner.

www.radmin.com der finner du remote administrator. den koster da 35 dollar, men det er verdt pengene.

lykke til.

PS: VNC er gratis.

Lenke til kommentar

med optix pro kan du se skjermbildene til hvem som helst :evil:

du kan styre pcen med det, t.o.m se på webcamen uten at hun/han har peiling på det :devil: .du kan gjøre hva som helst med den pcen du "leker"med kan skrive ned litt hva du kan gjøre.

slå av skjermen,printe,disablere mus og tastatur,keylogger,flashe med lysene på tastaturet,hude start knappen,skifte startside,åpne cd romen,hide clock,sånn matrix chat,lage failmeldinger, rote litt på pcen og downloade det du vil ha,slå av pcen osv osv osv : :evil::evil:

for å gjøre det må du sende et fil til dem og thats it

bare søk litt på så finner du det helt sikkert

send pm vis dere trenger passord for å åpne det, eller ikke finner det

men ikke misbruk det da :innocent:

Lenke til kommentar

du kan styre pcen med det, t.o.m se på webcamen uten at hun/han har peiling på det :devil: .du kan gjøre hva som helst med den pcen du "leker"med kan skrive ned litt hva du kan gjøre.

slå av skjermen,printe,disablere mus og tastatur,keylogger,flashe med lysene på tastaturet,hude start knappen,skifte startside,åpne cd romen,hide clock,sånn matrix chat,lage failmeldinger, rote litt på pcen og downloade det du vil ha,slå av pcen osv osv osv : :evil::evil:

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Jeg glemte å ta med at jeg gjerne vil at begge pc'ene skal kunne brukes normalt mens overvåkningsprogrammet kjører. kan jeg det med feks. VNC eller de andre programmene?

Å kunne overstyre den andre pc'en vil jo ikke være noe minus det heller. :yes:

Lenke til kommentar

LetMeRule :evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...