Mogge_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Får ikke formatert p'n min..Har nylig byttet hk og cpu... Hva gjør jeg? Er veldig takknnemelig for alle svar.. Endret 23. januar 2005 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
BennyB9 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvor langt kommer du før det er stopp? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 kommer ikke veldig langt, tastaturet slutter å virke etter bios så det kommer en melding om trykk en tast for å fortsette så får jeg ikke gjort det.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 .. så det kommer en melding om trykk en tast for å fortsette .. Det er som regel det som står foran "trykk en tast for å fortsette" som er interessant. Det bør kunne antyde hva feilen består i. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har du trådløs tastatur? mitt virka ikke når eg la inn windows og måtte bruke det gamle med kabel Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 oki, men det står trykk en tast for å starte opp fr cd, men problemet er at jeg ikke får starta opp fra cd pga at jeg ikke får brukt tastaturet etter bios.. er tastatur med kabel...men som sagt så har jeg byttet HK og CPU, så jeg lurer på om feilen kan være at det nye HK'et ikke klarr å kjøre de usb portene fordi jeg ikke har innstallert driverne til HK'et.. Men er åpen for muligheter og svar..For å ikke få igang pc'n begynner å bli irritrende.. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 oki, men det står trykk en tast for å starte opp fr cd, men problemet er at jeg ikke får starta opp fra cd pga at jeg ikke får brukt tastaturet etter bios.. er tastatur med kabel...men som sagt så har jeg byttet HK og CPU, så jeg lurer på om feilen kan være at det nye HK'et ikke klarr å kjøre de usb portene fordi jeg ikke har innstallert driverne til HK'et.. Men er åpen for muligheter og svar..For å ikke få igang pc'n begynner å bli irritrende.. Hvis Tasturet er av typen USB, så er en del bioser så dumme at du må inn med et vanlig tastatur først før du kan sette innstillingen om at det er et USB-tastatur du kjører med! Lenke til kommentar
sterilan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har du en innstilling i bios for "legacy" i forbindelse med usb og keyboard? Mener jeg har sett noe om det i en eller annen bios. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 så jeg kan bruke et vanlig tastatur uten usb? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 jippi, nå holder pc'n på med å legge inn win xp pro på nytt, fikk endelig fikset en ps/2 tastatur..Håper det funker.. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Moderatorer kan stenge denne posten..Pc'n er oppe å går..God som ny.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå