ostepopp Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Håper noen har noen tips jeg kan prøve. Disken det gjelder: Samsung SpinPoint P80 160GB IDE ATA/133 2MB cache 7200RPM Ting jeg har prøvd: -formatere og sette disken aktiv fra disk maagment i windows -installere windows 2000 og XP(får installert frem til at disken selv skal bote) -opprettet partisjon med fdisk og satt disk aktiv -syset disken fra dos(fat32) -kjørt disken som master/cable select og slave -prøvd disken i to pcer -kjørt fdisk /mbr -får kopiert og lest fra disken i dos og windows Feilmeldingen jeg får er at disken ikke er bootbar. Nå er det like før jeg returnerer den. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Har du prøvd å sette oppstart på disken i BIOS? Hva skjer hvis du kobler bort alle andre disker? Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Ja har satt disken som første boot fra bios. Har prøvd å bare ha den disken koblet til. Pcen booter med en annen hdd. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Da går disken i retur, komplett hadde ingen tips de heller. Takk til dere som har lest innlegget og prøvd å finne løsninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå