Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har sinnsykt lite peil på dette feltet, så jeg spør her: Jeg har akkurat formatert disken, og skal innstallere Windows 98 SE på den. Formateringen har gått fint, men nå står det bare følgende: C:\> Jeg aner ikke hva jeg skal skrive nå. Jeg har gjort dette før, jeg har glemt det. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 sett inn win 98 cd'en og skriv install Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Det ironiske er at jeg prøvde det før jeg skrev her, og det fungerer fortsatt ikke. Har prøvd disse kombinasjonene: C:\>install C:\>install.exe C:\> install C:\> install.exe Prøvde på nytt nå, og fungerer fortsatt ikke: "Ugyldig bane eller kommando" eller noe i den duren, får jeg som feilmelding. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Du skal først skrive stasjon bokstaven på cdromen der win98 plata står inni. feks. e: så skriver du install.exe vis ikke install.exe går så prøv setup.exe Endret 23. januar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Fant det ut selv. Måtte først restarte, deretter trykket jeg F2 for å komme i BIOSEN, der valgte jeg som 1st device: CDROM, jeg savet og avsluttet. Deretter valgte jeg "innstaller fra CD-ROM". Og the rest is story. Takk for hjelpen, kom på det selv i slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå