florian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei! Klokken 5 i morges, slo jeg av pc'n min, og la meg. Slo den av som normalt og ingenting var i veien med min pc. Sto opp kl 17:00 i ettermiddag, og slo på pc'n min, da skjedde følgende: - Strømforsyningen ga en kort puls, og power lyset på kabinettet lyste i 1/2 sekund - Viftene på cpu og hovedkort slo seg på i 1/2 sekund og stoppet - Det kom ingen lyd fra hverken hd eller andre drev, men det lyste i cd rom da jeg slo på i 1/2 sekund Jeg dro ut strømen i 5 minutter og clearet biosen. Satte strømmen tilbake og slo på. - Alt det samme som skjedde før, skjedde igen, ingen forbedring av symptomene - Til opplysning det hadde ikke lynet eller noe lignende den morgenen og utover dagen, alle mine 3 naboer hadde sine pc'r på, men ingenting har skjedd de. Noen som har en ide om hva som kan ha skjedd? HJELP! =( Lenke til kommentar
korny Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 det eneste er vel at det kan være mye støv i din PSU. prøv med en anen psu så du kan se om feilen er i hovedkortet eller psu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå