Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

849 kroner for en linje på hele 25 megabits

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Bestilte bredbånd fra dataguard igår, satt startdato til 15.3, for å få avbestilt upc i tide etc.. Selv med 2 km til sentral skulle de gjøre et forsøk på 25 mbit, gleder meg!! Syns de andre trådene om emnet har gått over i teknisk pjatt og telenor diskusjon, det jeg lurer på er om folk har bestilt dette? Det er jo et sykt godt tilbud! Selv om folk måtte klage på 2,5 mbit opp så er dette det beste tilbudet som finnes om dagen, sentralen min skal/er byggd ut ved St.Hanshaugen, bare litt over en måned igjen med 2 mbit på kabel nå så....

Per

Lenke til kommentar

Men det er vel noen fra Oslo sentrum her? Selv om det ikke kommer opp at sentralen din er utbygd når du sjekker nummeret ditt på www.sdsl.no (som altså er samme greia som dataguard) så kan det hende det er mulig å få bredbånd, fikk selv opp at det ikke var noen utbygning på sentralen min, men fikk raskt svar og god oppfølging via mail

Lenke til kommentar
Bestilte bredbånd fra dataguard igår, satt startdato til 15.3, for å få avbestilt upc i tide etc.. Selv med 2 km til sentral skulle de gjøre et forsøk på 25 mbit, gleder meg!! Syns de andre trådene om emnet har gått over i teknisk pjatt og telenor diskusjon, det jeg lurer på er om folk har bestilt dette? Det er jo et sykt godt tilbud! Selv om folk måtte klage på 2,5 mbit opp så er dette det beste tilbudet som finnes om dagen, sentralen min skal/er byggd ut ved St.Hanshaugen, bare litt over en måned igjen med 2 mbit på kabel nå så....

Per

Du kommer nok til å bli skuffa, er noe sånt hos oss og.

Vi har lang avstand mellom oss og sentralen husker ikke om det var 2km eller lengere, vi har hatt catch/datagruad som leverandører tror det var sånn at dataguard var support delen for oss.

Men uansett det jeg vil frem til er at vi har hatt en sykt ustabil linje, vi har da hatt 1mbit inn og ut, og den har vært så sykt ustabil, vi har satt linja ned i hastighet, og opp etter som det føltes som den ble stabil, men nei det varte bare litt, så måtte vi sette hastigheten ned igjen, og sånn har vi hold på å lang tid, opp og ned hele tiden, og linja har også vært mye ned, ikke funka i det hele tatt.

Så Nå sitter vi igjen med en linja på 400kbit inn og ut.

Sier ikke at dette skjer med deg altså, men dette er mitt tilfelle.

Men heldigvis så skal vi få ny linje snart tror jeg :)

Lenke til kommentar

I mail skrev de ihvertfall "Om vi ikke er i nærheten av det du ønsker, vil vi trolig uten problemer kunne levere 15000/1500. Du vil ikke bli fakturert for annet enn den hastigheten du får" med "det du ønsker" som 25 mbit... Er fornøyd med 15 mbit og jeg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...