Gå til innhold

Opera 8b - problemer med fin utskrift - hjlp

Anbefalte innlegg

Jeg stor trives med Opera, helt toppers aa surfe med. Men hvis jeg kommer til sider paa nettet som bruker tabeller til aa lagre informasjon og jeg markerer denne tabellen saa klarer bare ikke Opera aa printe dette noe fint. Ser ut som om at Opera mister all formateringer som er gjort.

Hvis jeg prover aa kopiere og sette det inn i Word saa er det like ille som om at jeg printer det ut. Derimot IE funker helt perfekt beholder formateringer selv ved kopiering og utskrift.

Er det noen funksjon jeg maa skru paa eller er bare Opera saa bannal i oppforselen? :no:

Ellers en kjempe browser :)

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Klart den skriver ut en side, men den mister formateringen. Da jeg hadde bestillt noe paa internet for en billig penge og skule faa en bekreftelse paa dette saa ble websiden vist som den skulle i opera, men da jeg tok forhaandsvis (for printing) saa hadde Opera klart aa kluss til hele siden, samt at noe som skulle ta kun et ark, ville naa blir printet ut over 2 sider. Med andre ord Opera klarer kun aa printe ut smaa avsnitt, jeg har til dags dato ikke funnet en maate aa skrive ut en side slik som man kan gjore i IE.

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...