Gå til innhold

D500 vs. k700i


T-mac1

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er midt oppi et dilemma akkurat nå :hrm: , hvilken skal jeg velge av Samsung D500 og Sony Ericsson K700i?

 

D500 har fått 6'er av amobil, mens k700i har fått 5, men begge er alikevel "anbefalt". Jeg vet at dette kanskje går på smak og behag, men jeg trenger deres hjelp til å velge, eller skal jeg bare vente til Samsung E720 kommer?

 

Please, trenger deres hjelp :yes:

 

T-mac1.

Endret av T-mac1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Takker for svar. :yes:

 

Har noen spørsmål :hmm: :

 

1)Hvor lenge holder batteriene til hver av mobilene ut?

2)I forhold til specs og design, hva ville dere ha gått for?

3)Har man egentlig bruk for et 1,3 megapixels (kommer an på smak og behag, men jeg spør alikevel). Trossalt er de fortsatt telefoner, og siden de ikke har

minnekort er det uvesentlig å bruke dem som digitalkameraer.

4)Ser på en telefon til nevøen min, og hvilken av telefonene passer mest til ungdom?

 

Takker for svar. :thumbup:

 

T-mac1.

Endret av T-mac1
Lenke til kommentar

Neida, jeg tror nok k700i holder i massevis, men så kommer dette styret med oppdatering av firmwaren og slikt. :no: Synd det er noen småfeil, men det er det vel også på D500?

 

EDIT: Hvis noen av dere har D500 eller k700i, hvilken viser brukervennlighet når dem blir brukt i praksis?

Endret av T-mac1
Lenke til kommentar

K700i er ikke en kjedelig telefon, ikke i det hele tatt.

F. eks: Den DJ-funksjonen er jo skøy, og det er morro en god stund.

Java er jo også en fin ting, så spill kan jo alltids lastes ned.

 

Mye rart å finne på med begge telefonene.

 

Btw. Hvor gammel er nevøen din? Og hva bruker han hovedsakelig mobilen sin til?

Endret av SumSar
Lenke til kommentar
Neida, jeg tror nok k700i holder i massevis, men så kommer dette styret med oppdatering av firmwaren og slikt. :no: Synd det er noen småfeil, men det er det vel også på D500?

 

EDIT: Hvis noen av dere har D500 eller k700i, hvilken viser brukervennlighet når dem blir brukt i praksis?

K700i er hvertfall sykt lett å bruke

Lenke til kommentar

jeg kjøpte k700i fjord sommer. det var siste gang jeg kjøpte SE. at det går an å ha så mange feil i en mobil. jeg leverte den tre ganger til verksted. det endte med at jeg måtte kjøpe en annen mobil, 6230 -> E398 som har virket helt fint. det kan gått hende at k700i har blitt bedre av den nye FW. men mener fortsatt at du ikke bør satse på en SE k700i modell. Kjøp D500! den er bedre i alt i forhånd til k700i.

bruker du bare telfonen til ringing og sms, kan det hende det lønner seg med en litt billigere mobil som k700i. (hvis du ikke er så kresen).

Konklusjon: Kjøp D500 og ikke se tilbake!

Lenke til kommentar

Kommer jo an på pris også. Tar man vekk prisforskjellen på 1500 kroner, så er jo D500 klart en K700-killer. Men hvis du ikke trenger MP3-spiller (for spilling av musikk) eller megapikselkamera, så er K700i vel så god.

 

Må si jeg likte begge av dem svært godt, og ville hatt litt problemer med å velge mellom dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...