johnped Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Jeg skal renske hele maskinen for msn. Men da jeg skal slette en gammel versjon (4.7) så lar ikke dette seg gjøre..??? Får beskjed om at : msmsgs brukes av en annen person, eller et annet program. Nå har jeg fjernet alle rester av denne møkka, så hva pokker skjer..? Det værste er at programmet funker når jeg klikker det. Hjeelp Endret 23. januar 2005 av johnped Lenke til kommentar
monstar Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Slett mappen der filene ligger? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Dette problemet her hadde du funnet løsningen på om du hadde giddet å bruke søkfunksjonen... her er måten å bli kvitt windows messenger 4.7: Start-kjør-kopier og lim inn dette her: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove Restart pc,og messenger 4.7 er borte. Lenke til kommentar
johnped Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) uberboss Takk for hjelpen...det siste fungerte. ><men du nevner gidde å søke..?? jeg har søkt på altmed msn, og hadde til slutten en fil igjen :nemlig programfila, som ikke lot seg slette. Men opplegget ditt fungerte stålende. Så TAKK TAKK Endret 23. januar 2005 av johnped Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Han mente nok søkfunksjonen på forumet her. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg må bare spørre: Må man ikke ha 4.7 innstallert for å bruke blant annet fjernhjelp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå