Gå til innhold

Pc-problem eller harddisk-problem?

Anbefalte innlegg

noen som har noe aning på hvorfor pcen min har blitt så treig i det siste? Jeg har brukt ca 70 gig elns til sammen på harddiskene. Jeg tok backup av det jeg trengte, og så formaterte jeg alle de 3 partisjonene jeg hadde. Det med at pcen var treig hadde jeg ikke kjennskap til da. Så var jeg og linka hos en kamerat der pcen begynte å bli treig. Siden ble den sånn. Jeg prøvde da å bare formatere C: disken, det hjalp ikke mye. Så det jeg da lurer på er: Hva er problemet mitt? Åssen kan jeg fikse det? Kan det være at den ene harddisken er 1 år gammel og har mange gamle systemfiler (eller no sånt:P) ?

Takker for svar =)

Endret av Codi0Ne
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva slags harddisker har du?

noen av de gammle harddiskene ble ofte veldig treige når de nærmet seg tiden for å dø, mulig dette gjelder nyere disker også, men har egentlig ikke opplevd noe slikt i senere tid med nyere disker.

Siden du har linka kan det være noen nettverks instillinger eller noe som søker etter nett eller på en eller annen måte søker etter forbindelse? dette tar som regel ganske mye resusser.

digital kamera eller noe tilkoblet usb kan også sluke mye ressuser, om du har slikt tilkoblet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...