N_R Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Er det noen (billige) lydkort med dual output som kan "klone" stereo ut slik at jeg får samme lyden på begge utganger? Har behov for å ha lyd på både pc-høytalere (vanlig bruk) og stereo (DVD, musikk), og å plugge om frem og tilbake hele tiden er ikke aktuelt. (Å bruke en splitterkabel funker ikke.) Har hørt noen rykter om at SB 5.1 klarer dette, men det er litt vanskelig å finne ut fra specs'a på Creative....... noen som vet? Lenke til kommentar
AJH Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det er riktig at SBlive og Audigy kan gjøre slik som du sier det du gjør er å koble f.eks Stereoen på bak-kanalen, og så setter du bare "4 speakers" i en slags mixer. Så setter du balansen til å være bak, og vips du har kun lyd på Stereo-anlegget selv om front/desktophøytalerne står på... Litt stress men det går fort når du finner ut av det... Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvorfor funker ikke en splitter? Mulig du må lage en selv, men det skulle da gå? Forstår jeg deg korrekt når jeg sier at du skal ha lyden i tilsammen 4 høyttalere, dvs. 2 høyre & 2 venstre med lik lyd i hver del? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg ville gjort det den dumme metoden... kjøpt to lydkort. AJH sin teori funker dårlig hvis du skal ha eksakt lik lyd... Lenke til kommentar
AJH Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg kjører samme oppsett selv nå. Funker som bare pokker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå