bigbeast Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Her kan dere skrive om ting dere lurer på om tg05. selv lurer jeg på om det er lurt og kjøpe hardware på tg? eller før ? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 A: Det kommer ann på priser. finner du noe til 200 som koster 500 på nettet, lønner det seg. Q:hvor mange vakter vil gå i salen? Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som vet når vi får valgt sitte plass? GLEDER MEG SÅ Jævelig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 1. Jeg og en kompis skal ta tog ned til Hamar. Er det best å ta taxi til vikingskipet da? 2. Toget er i/på Hamar kl. 12 ca. har det åpnet da? Og når må man være ute av hallen? 3. Jeg har tenkt å ta med en sovepose og et lite liggeunderlag, er det nok? 4. Når vi kommer inn, er det lurt å finne seg en plass å sove på med en gang, altså legge fra seg soveposen en plass? Eller kan det bli stjelt eller er det ikke vanskelig å få soveplass? 5. Jeg har vel en ganske stor sekk til det jeg skal ha med meg, men hva er lurt å gjøre med en 17" lcd skjerm og et middels kabinett? Kan jo f.eks pakke inn kabinettet i soveposen. 6.Jeg har bestilt biletter til meg og en kompis. Da bestilte jeg to PTN kort og to armbånd også. PTN kortene står på meg som eier men har satt det ene på brukeren til kompisen min. Er det bare å vise disse kortene da, å gå rett inn? Eller trenger man å printe ut biletter å ha legimitasjon? 7. Hvordan tror dere været kommer til å bli? Å må man stå lenge utenfor? I tilfelle så kan det vel være lurt med noe å ha over pc'n vis det snør/regner. (?) Det ble en god del spørsmål, håper noen av dere kan svare på hvertfall noen av de. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 finner du noe til 200 som koster 500 på nettet, lønner det seg. Nei seriøst? Noen som vet når vi får valgt sitte plass? Lurer på dette selv, men før partyticket.net har annonsert det er det ingen som skal vite det (men det betyr ikke at ingen vet det). Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 1. Jeg og en kompis skal ta tog ned til Hamar. Er det best å ta taxi til vikingskipet da? 2. Toget er i/på Hamar kl. 12 ca. har det åpnet da? Og når må man være ute av hallen? 3. Jeg har tenkt å ta med en sovepose og et lite liggeunderlag, er det nok? 4. Når vi kommer inn, er det lurt å finne seg en plass å sove på med en gang, altså legge fra seg soveposen en plass? Eller kan det bli stjelt eller er det ikke vanskelig å få soveplass? 5. Jeg har vel en ganske stor sekk til det jeg skal ha med meg, men hva er lurt å gjøre med en 17" lcd skjerm og et middels kabinett? Kan jo f.eks pakke inn kabinettet i soveposen. 6.Jeg har bestilt biletter til meg og en kompis. Da bestilte jeg to PTN kort og to armbånd også. PTN kortene står på meg som eier men har satt det ene på brukeren til kompisen min. Er det bare å vise disse kortene da, å gå rett inn? Eller trenger man å printe ut biletter å ha legimitasjon? 7. Hvordan tror dere været kommer til å bli? Å må man stå lenge utenfor? I tilfelle så kan det vel være lurt med noe å ha over pc'n vis det snør/regner. (?) Det ble en god del spørsmål, håper noen av dere kan svare på hvertfall noen av de. Kan prøve å svare på noen av spørsmålene dine. 1. Taxi blir nok det beste (blir slit dersom dere skal ta bussen eller annen offentlig transport, og samtidig dra med dere maskiner etc). 2. Ja, sist jeg var på TG var det allerede mange folk utenfor hallen rundt den tiden. 3. Gå gjennom pakkelisten på gathering.org 4. Nei, da risikerer du å få det stjålet, sparket bort etc. Soveplasser er ikke så vanskelig å finne. 5. Skjermen bør du vel helst ha i original-esken for å unngå riper eller andre skader. Og hvis du ikke har et megadyrt kabinett, så holder det fint å bare frakte den slik den står (soveposeteknikken kan vel også funke). 6. Dersom dere har bånd, så er det vel bare å gå rett inn (muligens de sjekker ptn/id-kort, men dere slipper køen tror jeg). 7. Er en stund til før TG, så det blir litt vanskelig å spå været allerede nå. Igjen, dersom du har armbånd slipper du den lengste køen ihvertfall. En regnjakke som kan dekke maskinen hadde nok vært fint å ta med. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Tar med luft madrass jeg...slepper jeg det tynne liggeunderlaget Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Tar med luft madrass jeg...slepper jeg det tynne liggeunderlaget Feltseng er det beste! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Q: Hvor raskt er egentlig nettet på TG? hvor mange megabitt inn/ut? Tenker på gjennomsnittshastighet. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Q: Hvor raskt er egentlig nettet på TG? hvor mange megabitt inn/ut? Tenker på gjennomsnittshastighet. Når nettverket føsrt kommer opp så holder det 100mbit i praksis, men det er jo etter mangfoldige timer med feilsøking... Så plutselig virker alt som om ingenting skulle ha vært galt Jeg lå vel på en 6-12MB/S når folk ikke hadde på netlimiter.. Fra internett klarte jeg å få 6MB/S Alt med ukomprimerte familiefilmer, seff Endret 23. januar 2005 av clvn Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Q: Hvor stor plass for man? Altså selve pullten. Endret 24. januar 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Q: Hvor stor plass for man? Altså selve pulten. Jeg har hørt ar du får en euro palle Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Q: Hvor stor plass for man? Altså selve pulten. Nei, man får 80cm*60cm.. og JA, det er trangt Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Q:hvor mange vakter vil gå i salen? En god del samt en 2-3 politipatruljer vil jeg tro av tidligere observasjoner. Selv satt jeg med 2 skjermer i fjor så trangt er det da ikke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Selv satt jeg med 2 skjermer i fjor så trangt er det da ikke Jeg syntest det var trangt Men nå skal det nevnes at jeg har en 19" CRT, og et miditower Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som vet om det blir pizza avtale der i år? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som vet om det blir pizza avtale der i år? Hva mener du med pizza-avtale? Sånn at du kan bestille pizza til plassen din? *drømme om slike tilstander* Det er jo flere pizza-steder i Hamar, og det er bare deilig å gå en liten tur sammen med venner for å ta en pizza eller 4 Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 Noen som vet om det blir pizza avtale der i år? Hva mener du med pizza-avtale? Sånn at du kan bestille pizza til plassen din? *drømme om slike tilstander* Det er jo flere pizza-steder i Hamar, og det er bare deilig å gå en liten tur sammen med venner for å ta en pizza eller 4 I fjor gikk det ann og spise hvor mye pizza du vill for 85 kr...mener jeg noen venner gjorde det Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 23. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 er det noen som har peiling på om det blir grilling på plassen utenfor skipet i år? var med på det i fjor, utrolig digg! Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. januar 2005 er det noen som har peiling på om det blir grilling på plassen utenfor skipet i år? var med på det i fjor, utrolig digg! Håper det............mmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå