Fylliksen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) jeg så sharp aquos hos hifiklubben her om dagen og syntes det så ut som en bra tv. den ble nummer 3 på lista over fjorårets lcdtver på dinside også. de får inn en versjon med fastmonterte høytalere og uten hdmi(?) inngang i februar til 18000. er det et bra kjøp eller burde jeg kjøpe en annen tv? kan jeg få den billigere et annet sted i oslo? dvi inngang tror jeg forresten det var Endret 23. januar 2005 av audunk Lenke til kommentar
laks Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Er det denne tv'n du mener SHARP LC26GA3 LCD tV Jeg tror det en veldig bra tv. Og til denne prisen, tror jeg ikke man får noe bedre. Jeg tror den på kr 18000 du nevner er en ny versjon av denne, men skal ha færre tilkoblinger har jeg hørt fra noen engelske forum. Der borte ble LC26GA3/4 og storebroren på 32 tommer nesten utsolgt. Jeg har lyst på denne også. Håper at Hifiklubben har den fortsatt på lager om to tre måneder. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 ja, det var 32 tommern jeg tenkte på. men jeg tror heller jeg går for philips pf9976. den koster mellom 22 og 23 tusen hos elgiganten utenfor drammen, og skulle visst ikke være så mye dårligere enn 9986, som ifølge dinside og flere andre skulle være den klart beste lcdtven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå