Fosco Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hei. Har lagt inn Max Payne ( ikke kopi . Når jeg starter spillet så går det ikke lange tiden før jeg blir kastet rett ut i windows. Har prøvd med alle mulige grafikk instillinger. Har prøvd i 2 OS win2k og xp, men det samme skjer. Det lengste jeg noen gang er kommet, var til undergrunnsbanen. Stort sett blir jeg kastet ut i Payne residens. Noen forslag? Lenke til kommentar
Fosco Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 Takk for tips, men patch`en er teste alt Lenke til kommentar
saNta Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har også geforce3. Blir sendt RETT ut :smile: sletta det dumme spillet jeg. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 hmmm jeg har GF 2 gts, og spillet går kanskje unna på dette kortet men det flyter greit på medium innstillinger, men det viktigste er jeg ikke har hatt noen problemer med det. Noen ganger er det gamle eldst :smile: hehe :smile: mvh nerd.light Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 saNta det var en enkel løsning på det "dumme spillet",du finner ikke feilen med den simple løsnigen. Kjetil Lenke til kommentar
christt Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har Geforce 3 TI500, til meg gikk det glimrende med først etter at jeg oppdaterte med nyeste patch. Før det ble jeg kastet ut ved loading av level 1. Kjører WinXP, Detonator 28.90 på et MSI kort. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 hmm jeg installerte patchen og det fungerer bra.. Men jeg har et annet problem. Tar LAANG tid for å loade inn hvert "Chapter". Har 2*30GB IBM 7200 i RAID 0. Kjører Win XP Pro. Lenke til kommentar
Mc_Twist Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg mener å huske jeg hadde samme problem for en god stund siden. Hos meg var det lyden. Jeg kjørte på for høy kvalitet. Skrudde av 3d sound, satt ned hw acceleration og det funka helt smooth. Jeg blei kasta ut under loading da.. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 12:33, Jazzmaster skrev:Tar LAANG tid for å loade inn hvert "Chapter". Hr du tatt full install, eller lastes levelene fra cd'en? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Skjønner ikke hva folk sliter med jeg, funker dritbra hos meg, har faktisk fått MaxPayne til og kjøre på en Pentium3 450mhz, med 64 mb ram, og 8 mb skjermkort... Åssen drittpc'er har dere egentlig? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 ja! jeg har akkurattdet samme problemet!!! etter en liten stund med winXP så slutter bare spillet... blir kasta ut. helt uten grunn... dette problemet har jeg nå også med the sims og noen andre spill.... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 min maskin kjører MP helt fint...:razz:.....ikke noe problemer.. jeg har en kopi, though.. :razz::P:P Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Velkjent problem. Treng patch for å kjøyre med winxp og win2000. patch1.05 er siste trur eg. Måtte det sjøl med winxp-pro.Funkar fett etter det ja.... moe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå