Gå til innhold

Plexi server! starta: 23.01.05

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye betalte du per m2 for plexien?

har ikkje betalt noke... nemnte tidlegare at faren til BP jobber og selger masse plexi so han hadde noken "rester" liggende!

Hva skal du bruke til og feste platene til hverandre? bolter? skruer?

Har du vurdert bolter i plexi?

Da er i alle fall alt plexi

det blir vel lim som blir brukt....

hadde planer om å bruke en lim som sveiser saman kantane, men det var noken som snakka om at vi kunne bruke gjennomsiktig silikon.

Lenke til kommentar

hadde planer om å bruke en lim som sveiser saman kantane, men det var noken som snakka om at vi kunne bruke gjennomsiktig silikon.

Du kan bruke noe som heter glass-silikon (Noe jeg bruker på den vann-tanken som står nede og tørker i dette øyeblikk...)

ADVARSEL: Glass-silikon lukter mer eddik enn eddik selv gjør(!) Det lukter helt forjævlig mildt sakt.. Men resultatent blir bra, og lukten forsvinner helt ifra silikonen etter en dag eller 2 :)

Lenke til kommentar

Du kan bruke noe som heter glass-silikon (Noe jeg bruker på den vann-tanken som står nede og tørker i dette øyeblikk...)

ADVARSEL: Glass-silikon lukter mer eddik enn eddik selv gjør(!) Det lukter helt forjævlig mildt sakt.. Men resultatent blir bra, og lukten forsvinner helt ifra silikonen etter en dag eller 2 :)

oki....

takker for tipset, skal sjå om eg får tak i litt.... :yes:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
ser bra ut dette TE :) me like ;)! :thumbup:

hehe.. blir dessverre blir det ikkje gjort noke før til sommaren når vi har litt meir fritid... ;)

skule er noke dritt! :thumbdown:

hehe ja. men nødvendig ;D skal ikke noen plass i sommer, og har fred (resten av familien skal på ferie) så jeg skal fixe meg et nytt prosjekt til sommeren, har mer fra finærplaten min og , ca 1m2 som jeg tror jeg skal lage meg en liten cube av :) har mer en det og ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...