Rykende_Kaffe Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 kabelrot er en av ulempene ved plexi kabinett, så det ville nok vert lurt å lage noe å gjemme kablene bak f.eks. matte plexi noen steder. ellers kan dere gjemme dem inni hdd brønnene Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser bra ut Off topic: Hvor mye betalte du per m2 for plexien? Lenke til kommentar
flai Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva skal du bruke til og feste platene til hverandre? bolter? skruer? Har du vurdert bolter i plexi? Da er i alle fall alt plexi Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Hvor mye betalte du per m2 for plexien? har ikkje betalt noke... nemnte tidlegare at faren til BP jobber og selger masse plexi so han hadde noken "rester" liggende! Hva skal du bruke til og feste platene til hverandre? bolter? skruer?Har du vurdert bolter i plexi? Da er i alle fall alt plexi det blir vel lim som blir brukt.... hadde planer om å bruke en lim som sveiser saman kantane, men det var noken som snakka om at vi kunne bruke gjennomsiktig silikon. Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Update.... ? hehe... har ikkje fått gjort noke dei siste dagane.... rekner med at det ikkje blir gjort so masse før neste veke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 det blir vel lim som blir brukt....hadde planer om å bruke en lim som sveiser saman kantane, men det var noken som snakka om at vi kunne bruke gjennomsiktig silikon. Du kan bruke noe som heter glass-silikon (Noe jeg bruker på den vann-tanken som står nede og tørker i dette øyeblikk...) ADVARSEL: Glass-silikon lukter mer eddik enn eddik selv gjør(!) Det lukter helt forjævlig mildt sakt.. Men resultatent blir bra, og lukten forsvinner helt ifra silikonen etter en dag eller 2 Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 det blir vel lim som blir brukt....hadde planer om å bruke en lim som sveiser saman kantane, men det var noken som snakka om at vi kunne bruke gjennomsiktig silikon. Du kan bruke noe som heter glass-silikon (Noe jeg bruker på den vann-tanken som står nede og tørker i dette øyeblikk...) ADVARSEL: Glass-silikon lukter mer eddik enn eddik selv gjør(!) Det lukter helt forjævlig mildt sakt.. Men resultatent blir bra, og lukten forsvinner helt ifra silikonen etter en dag eller 2 oki.... takker for tipset, skal sjå om eg får tak i litt.... Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ser bra ut dette TE me like ! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 ser bra ut dette TE me like ! hehe.. blir dessverre blir det ikkje gjort noke før til sommaren når vi har litt meir fritid... skule er noke dritt! Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ser bra ut dette TE me like ! hehe.. blir dessverre blir det ikkje gjort noke før til sommaren når vi har litt meir fritid... skule er noke dritt! hehe ja. men nødvendig ;D skal ikke noen plass i sommer, og har fred (resten av familien skal på ferie) så jeg skal fixe meg et nytt prosjekt til sommeren, har mer fra finærplaten min og , ca 1m2 som jeg tror jeg skal lage meg en liten cube av har mer en det og Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ser bra ut dette TE me like ! hehe.. blir dessverre blir det ikkje gjort noke før til sommaren når vi har litt meir fritid... skule er noke dritt! Ehh ja, skjer det noe eller? Vært fri ei stund nå.. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 jeg hater sånne prosjekter som tar så lang tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå