Kilko Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har en DØD 120 GB WD her som jeg ikke finner prislappen til . Den er kjøpt hos komplett og jeg har selve den antistatiske posen som skal være til den. Der står det også Prod.nr 107943 på toppen. Jeg søkte på prod nummeret på komplett.no og fant harddisken. Kan det bevise at det er bare de som har den harddisken og at jeg kanskje kan få garanti på den? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Komplett har dataen om at du har kjøpt disken, så det skal nok gå bra. Bare ring dem og gi dem navnet ditt og adressen så finner de frem kviteringen for deg. AKIRA Lenke til kommentar
svas Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Komplett har dataen om at du har kjøpt disken, så det skal nok gå bra. Så skjedde for meg etter en kaputt disk fra Digitalimpuls. Jeg hadde ikke kvittering, men de hadde registrert meg på dataen. Genialt! Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 gå inn på komplett, så finner du returskjema der, så velger du bare vare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå