moesen Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Jeg har nettop kjopt meg nytt skjermkort som heter GeForce 3 ti 200 med 128MB DDR/RAM og naar jeg kjorer 3dting (3Dmark gta3 ) saa henger det seg eller bildet fryser! hva skal jeg gjore? trenger hjelp snarest mulig takker paa forhaand Lenke til kommentar
555 Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 du burde legge inn windows på nytt hva er resten av datoren :smile: bygd av? Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 hadde samme problem, men fant ut at jeg hadde lagt inn den nye nvidia driveren som ikke funka som den skulle, så jeg bytta til en gammlere en Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 moesen du kan se etter oppgraderinger til windows og gta3,last ned den siste driveren til skjermkortet ditt. Kjetil Lenke til kommentar
moesen Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 hvilken driver skal jeg bruke da? og hvor finner jeg den? jeg har alerede instalert windows XP paa nytt Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Quote: Den 2002-06-15 14:49, moesen skrev:hvilken driver skal jeg bruke da?og hvor finner jeg den?jeg har alerede instalert windows XP paa nytt http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: TerjeJensen skrev (2002-06-15 12:20):, så jeg bytta til en gammlere en Bytte til en eldre en.... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 hehe... pappaen min er gamlere enn din!! Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Hva skal jeg gjøre da jeg har jo prøvd alt? HJELP Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Send tilbake kortet eller kvitt deg med GTA3.... Er GTA3 noe som er nedlasta er det ikke rart... Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 moesen: Hehe....les readme fila på GTA3 du, der er et problem med sammensetninga GTA3, nvidia kort og XP. Last ned http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/EN- US/Q306676_WXP_SP1_x86_ENU.exe og problemmet skal forsvinne Håper du får det til Lenke til kommentar
moesen Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Det trenger ikke være gta3 for det henger seg selv om jeg ikke har det installert. Hjelper det om jeg bruker me eller 98 i stedet? Eller må jeg ha nytt kort? Det henger seg også i jedi outcast og direktX 7 spill. Trenger hjelp snarest mulig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 moesen Veldig vanskelig å hjelpe deg med den informasjonen,vi trenger mere informasjon om systemet ditt og hva du har gjort for å prøve å fikse problemet ditt. Kjetil Lenke til kommentar
~Dj.Diablo~ Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Noen kort er enda ikke kompitabel med alle versjoner av Xp (og det er mange versjoner. Hvis den henger seg i et spill er det spillet sin feil, men siden dette skjer flere ganger er det nokk Xp'en. Sjekk hvilken versjon av Xp du har og om den er norsk eller engelsk, alt av dette har vesentlig betydning for at kortet skal funke. Gå på http://www.nvidia.com og last ned den siste drivern, få tak i nyeste Xp og HUSK å oppdatere nvidia driveren for xp altså DETONATOR XP så skulle det bli fart i sakene. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 skjekkk etter oppdateringer til XP. mess wit.........die like the rest - skal vi se: Hackers, Crash Override/zero^cool vs. Acid Burn ;-D Lenke til kommentar
moesen Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Hvor skal jeg lete etter oppdateringer da? Jeg har AMD XP1800+ Chieftec miditower 340w Point of view geforce3 ti 200 128mbDDR MSI kt3 ultra no-name 256mb DDR 40gb 7200rpm windows XP proffesional eng Har prøvd en viadriver(4in1) og mange nvidiadrivere Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: moesen skrev (2002-07-06 13:30):Hvor skal jeg lete etter oppdateringer da? bruk winupdates som ligger på pc'en din,start/all programs/øverst på programm menyen din.Kjetil Lenke til kommentar
serok Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 dette hørtes kjent ut. har du innstalert skjermkorte med drivercd som fulgte med? bruker du expertool? så kan feilen ligge der. det gjorde det i vartfall hos meg når jeg kjøpte kortet mitt.måtte instalere xp på nytt og brukte da standar driveren i xp i stede for. da ble det i orden jeg kunne heller ikke kjøre noe som helst 3d grafikk. ikke en gang musicmatch...... lykke til Lenke til kommentar
simmotib Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 gå inn på http://www.nvidia.com ,så på drivers.der velger du driveren som passer ditt operativsystem. etter du har installert denne driveren går du inn på http://www.microsoft.com/windows/directx/d...loads/drx81.asp der du finner directX 8.1 . hvis du skal ha driverproblemer etter dette så vet ikke jeg.. :smile: --- AMD Athlon xp1800+ 768 mb RAM pc2100 Msi pro2-RU geforce 2TI Lenke til kommentar
simmotib Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 oiii..glemte en ting: det er veldig viktig at du avinstallerer driverne før du legger inn noen nye... du avinstallerer alle programmer/drivere ved å gå i startmenyen-> settings->control panel-->add/remove programs :smile: håper du får det til å virke..det kan også evt være at du bruker en 3dmark som det er noe feil med,hvis du har lastet det ned fra f.eks kazaA :wink:... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå