oscamend Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har et Tsunami Dream og har kjøpt K8N Diamon HK. På kabinette er det en del koblinger / ledninger som av sine funskjsoner går rett inn på kortet, men også finnes det andre ledninger som i utgangspunkt ikke ser ut til å være like nødvendige, som feks. varsling om åpen sidedør, osv. Kan alle disse kobles på dete kortet? Hvor skal de? Er det noen av dere som vet det? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Jeg har skjøpt tsunami dream kabbiset.. Trur det står i bruksanvisninga til Toweret!! eller har du bruksanvisningen til HK ditt da , mulig det står der også.. .. hva står det på ledningen ?.. Måtte skjøpe nytt HK selv jeg..ehh !!! Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 chassis intrution eller hva det heter, skal rett in på hovedkortet. men det er ikke alle hovedkort som støtter det, og fenomenet fant heller sted før i tiden på eldre maskiner. nå er det bare ytterst få som har funksjonen i kabinettet. ikke ser jeg vitsen med det heller :S det står i hovedkort manualen din om du har støtte for det. det står også hvor alt skal kobles. det er sikkert en del usb kontakter som skal kobles. de er forholdsvis enkle å koble riktig i og med at kontaktene på hovedkortet ofte er merket med JUSB2 og så videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå