Edstro Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Trist at noen brukere ikke klarer å bruke mer fornuftig emne-tittel på tråden sin... Sannsynligvis har ikke denne samme brukeren lisensiert versjon av Nero, og dermed ikke modulen Nerovision Express. Med Nerovision Express er det såre enkelt å konvertere videofiler til DVD-format - Selv om det tar litt tid hvis man har en antikk PC som meg selv Åherregud! Spar deg! Nå begynner det å bli dårlig stemning. On topic: Misforsto spørsmålet. Nero kan ikke brenne mpg- og avi-filer etv slik at de kan leses i en vanlig DVD-spiller - med mindre spilleren støtter f eks divx. Til dette formålet kan Nerovision Express eller Easy CD and DVD Creator brukes. Har dessverre ikke noe freeware-program å foreslå, men sjekk om Nerovision Express er inkludert i din Nero-pakke. Takk for det! Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 (endret) programmet deepburner er et greit CD og DVD brenneprogram, du kan laste ned en gratis versjon fra http://www.deepburner.com/ Skal teste det nå. Innstallert! Kan noen forklarer meg vordan eg bruker programmet? (eg vil brenne ut avi file som skal spilles av i dvd spilleren min) Endret 26. januar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå