scarface15 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 vurderer å kjøpe et logitech z2300... har et abit nf v2.0 HK med innebygd lydkort; Lydkort - nVidia nForce2 MCP - 5.1 surround... så kommer spm. vil det lønne seg for meg å kjøpe et pcilydkort f.eks. dette http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302657&cks=PRL eller vil forskjellen bli lite merkbar? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kan nok garantere at du vil merke forskjell, men om det er verdt prisen er noe annet. Var jeg deg ville jeg ikke kjøpt eget lydkort før jeg fikk prøvet høytalerene på det interne og hørt hvordan de høres ut. Lenke til kommentar
kosh Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Vil anbefale Audigy kortet, koster ikke så mye... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Holder lenge med f.eks soundstorm som er integrert på hovedkort, må ha veldig bra høytalere for å høre forskjell på det og audigy lydkort. Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 da sparer jeg 500kr og driter i å kjøpe pci lydkort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå