Triggers Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Prøvde Tibia litt for en stund siden, men orka ikke mer =s Ble for kjedelig... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Drammenser-bump. Noen fra Askara her? Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 se znote.servegame.org også se pvp filmen min. Link til forumet http://znoteots.board4u.biz/feel-the-wrath-vol-1-t245.html Link: http://www.megaupload.com/?d=9VWULK5T Link2: http://www.sendspace.com/file/t5x65l Link3: http://hosted.filefront.com/Andy1990Pandy/ Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Prøvde dette spillet en gang... Det er OM MULIG dårligere en Runescape, og det sier ikke så rent lite. Dette er så klart bare min mening. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Pffft dette spillet er faktisk ganske gøy. Krever ikke for mye tid, og er lett å sette seg inn i. Fint for oss som ikke har hele dagen til å spille Lenke til kommentar
Lange Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 5 dager igjen av premium acc. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det suger riktignok, er du ikke premmy har du ikke en dritt du skulle sagt. Og alle br'er og pl'er men:P Still et litt funny spill. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Tibia var den første MMO'en jeg spilte. Var vel 1999 eller noe jeg spilte første gang. Hadde dial-up så fikk bare lov å spille 15 minutter om gangen da Jeg elsker at så godt som alle ting kan plukkes opp, snus på, og plasseres. Det var alltid spennende på lavere lvl å explore og finne hemmelig stash til andre Men death-penalty'en suger syntes jeg. Mister backpacken din og en del av gearet ditt, det er jo helt greit. MEN at du mister så sykt mye exp, har fått meg til å slutte/ta pause ihvertfall 10 ganger over årene. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Jo, det suger alltid å dø. Men på en annen side så var jeg en pk av rang i min tid, og når du har drept en er det godt å vite at det svei litt Endret 21. november 2008 av Bjarnemann Lenke til kommentar
King123 Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 På tide og få litt liv i tråden igjen Ja det suger og dø på tibia, mister sykt mye exp som du sier, men nå skal dem snart lansere en ny path som gjør slik at du mister mye mindre exp når du dør. Jeg har en lvl 155 på irdia, da jeg døde på lvl 154 mista jeg 700k exp (det var med alle blessingsa) noe som er veldig kjipt da det tar lang tid å få dem opp igjen. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Enig, på tide å få øynene opp for Tibia Er bare lvl 10, men starta for ikke lenge siden, så hvis det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg så er det bare å rope Spiller på Aurea, navnet er Briominioda ! Lenke til kommentar
King123 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Enig, på tide å få øynene opp for Tibia Er bare lvl 10, men starta for ikke lenge siden, så hvis det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg så er det bare å rope Spiller på Aurea, navnet er Briominioda ! Ble for en liten stund siden hacka og mista all eq, noe som har ført til at det har blitt en liten pause, tenkte og småstarte litt i mai/juni . Start på irdia så kan jeg blocke en del for deg, men som sagt ikke før mai/juni Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Ble level 83 EK selv mens broren min nådde så langt som 200 før han ble hacket. Kommer fra Drammen ja. Lenke til kommentar
King123 Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Kjedelig og bli hacka . Mista han bare eq/penger eller mista han lvler også? Spiller du fortsatt ? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 (endret) Han mista mainly levler. Penger og eq hadde han nok av uansett hva de tok. Husker ikke helt hva han mistet. Edit: Jeg spiller ikke fortsatt nei. Begynte å spille for ca. 1 måned siden på en ny fyr, er nå level 27 men synes det begynner å bli kjedelig igjen. Har prem. Endret 25. april 2009 av Centuss Lenke til kommentar
marvol Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Enig, på tide å få øynene opp for Tibia Er bare lvl 10, men starta for ikke lenge siden, så hvis det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg så er det bare å rope Spiller på Aurea, navnet er Briominioda ! Ble for en liten stund siden hacka og mista all eq, noe som har ført til at det har blitt en liten pause, tenkte og småstarte litt i mai/juni . Start på irdia så kan jeg blocke en del for deg, men som sagt ikke før mai/juni Ok, skriv når du har laget en ny da Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 Noen fra Lucera her? Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hiberna?? Vel, botter i hverdagene og i helgene blir dt heftige PKs og quste lan.. Haha Men mistet botten og kjøpte ny idag faktisk. Men finner ikke navnet mitt :s noen som vet hvor dt blir av dt? er dt acc name elle woot?? Lenke til kommentar
Rekso Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Drammenser-bump. Noen fra Askara her? Ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå