Gå til innhold

Online spillet Tibia

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Tibia var den første MMO'en jeg spilte. Var vel 1999 eller noe jeg spilte første gang. Hadde dial-up så fikk bare lov å spille 15 minutter om gangen da :D

Jeg elsker at så godt som alle ting kan plukkes opp, snus på, og plasseres. Det var alltid spennende på lavere lvl å explore og finne hemmelig stash til andre :)

Men death-penalty'en suger syntes jeg. Mister backpacken din og en del av gearet ditt, det er jo helt greit. MEN at du mister så sykt mye exp, har fått meg til å slutte/ta pause ihvertfall 10 ganger over årene.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

På tide og få litt liv i tråden igjen :D

Ja det suger og dø på tibia, mister sykt mye exp som du sier, men nå skal dem snart lansere en ny path som gjør slik at du mister mye mindre exp når du dør.

Jeg har en lvl 155 på irdia, da jeg døde på lvl 154 mista jeg 700k exp (det var med alle blessingsa) noe som er veldig kjipt da det tar lang tid å få dem opp igjen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
Enig, på tide å få øynene opp for Tibia :D

Er bare lvl 10, men starta for ikke lenge siden, så hvis det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg så er det bare å rope :D

Spiller på Aurea, navnet er Briominioda !

Ble for en liten stund siden hacka og mista all eq, noe som har ført til at det har blitt en liten pause, tenkte og småstarte litt i mai/juni . Start på irdia så kan jeg blocke en del for deg, men som sagt ikke før mai/juni :D

Lenke til kommentar

Han mista mainly levler. Penger og eq hadde han nok av uansett hva de tok. Husker ikke helt hva han mistet.

Edit: Jeg spiller ikke fortsatt nei. Begynte å spille for ca. 1 måned siden på en ny fyr, er nå level 27 men synes det begynner å bli kjedelig igjen. Har prem.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar
Enig, på tide å få øynene opp for Tibia :D

Er bare lvl 10, men starta for ikke lenge siden, så hvis det er noen snille sjeler der ute som vil hjelpe meg så er det bare å rope :D

Spiller på Aurea, navnet er Briominioda !

Ble for en liten stund siden hacka og mista all eq, noe som har ført til at det har blitt en liten pause, tenkte og småstarte litt i mai/juni . Start på irdia så kan jeg blocke en del for deg, men som sagt ikke før mai/juni :D

Ok, skriv når du har laget en ny da :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...