Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har satt igang et lite prosjekt på kabinettet mitt. Det er ikke så inviklet (enda) men håper noen syntes det blir fint for det om.

Ideen kom da dama mi, teignet en tatovering til meg, som jeg også følte for å putte på kabinettet :p

Bilde serie av første del. (56k warning)

Her ser du bilder av hva vi har fått gjort til nå (det er ikke meg som er avbildet) Nå skal Sandra (dama mi) tegne noe jeg kan ha på siden av kabinettet slik at det "matcher" toppen. Si ifra viss dere vil jeg skal slenge opp noen utkast til siden av kabinettet.

Beklager viss dette kom feil plass.

Mvh Storbonden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-Ikke spesielt bra tribal, er jo ikke symmetrisk engang jo selv om den tydeligvis prøver å utgi seg for å være det.

-Den ble litt skjev på kabinettet?

-Dårlig utført på kabinettet med det uhellet, du skulle skrapa av alt og begynt på nytt.

Sier ikke dette for å være slem. Er bare ærlig. :(

Endret av Magnus Kopstad
Lenke til kommentar

litt etterpåklokskap:

- skjær mønsteret nøye ut med en skarp spiss skalpell.

- fest papiret med spraylim eller lignende, da kommer det ikke noe maling under og du får skarpe fine kanter.

- bruk spraylakk

- bruk et litt tykkere og mer vannfast papir så det ikke trekker gjennom..

Lenke til kommentar

Papir er vel ikke det beste uansett. Vil du ha et godt resultat, bruk noe god teip som sitter tett. Jeg brukte nylig elteip, og skar ut med skalpell for å få ønsket mønster. Så spraylakk, 3-4 meget tynne lag. Fjern teip, så skal du nok se et bedre resultat.l

Lenke til kommentar

Bruker du papir som sjablong må du spraye for at det ikke skal trekke gjennom, ta flere lag da blir det penest. Tar du bare et tjukt lag har det lett for å renne under arket. Tror ideen til cc er god. Elteip setter jo ikke spor og er lett å få av.

Takk for tipset cc prøver neste gang jeg "tegner" på kassa :thumbup:

Lenke til kommentar
Jaja Ørjan! Hehe, jeg er bror til Cato... Fint dette, men kunne ha blitt gjort litt bedre kanskje, men såg ikke værst ut.

Sjekk også ut mitt kabinett da, i signatur! :yes:

Stå på :D

Bror til cato?? Cato Kristiseter? (han på vikeså?) Hm.. Er du en kjent person eller blander vi kanskje nå?

Ka de e fornokka? Aldri hørt om fryseteip før jeg  Hva brukes det til?

Hvor får man kjøpt det eventuelt?

Fryseteip brukes av "farmorer" som fryser bær, syltetøy etc. De skriver på teipen, og fester på glasset, påsen etc. Den teipen "tørker" ikke inn, men holder seg fast når den er frøsen. ;) (såvidt jeg har forstått ivertfall, og sett min farmor gjøre)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...