storbonden Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har satt igang et lite prosjekt på kabinettet mitt. Det er ikke så inviklet (enda) men håper noen syntes det blir fint for det om. Ideen kom da dama mi, teignet en tatovering til meg, som jeg også følte for å putte på kabinettet Bilde serie av første del. (56k warning) Her ser du bilder av hva vi har fått gjort til nå (det er ikke meg som er avbildet) Nå skal Sandra (dama mi) tegne noe jeg kan ha på siden av kabinettet slik at det "matcher" toppen. Si ifra viss dere vil jeg skal slenge opp noen utkast til siden av kabinettet. Beklager viss dette kom feil plass. Mvh Storbonden Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) -Ikke spesielt bra tribal, er jo ikke symmetrisk engang jo selv om den tydeligvis prøver å utgi seg for å være det. -Den ble litt skjev på kabinettet? -Dårlig utført på kabinettet med det uhellet, du skulle skrapa av alt og begynt på nytt. Sier ikke dette for å være slem. Er bare ærlig. Endret 23. januar 2005 av Magnus Kopstad Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Ikke det mest imponerende jeg har sett nei, men godt forsøk og bra initativ Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Den er opprinnelig symetrisk.. men fikk ikke helt til å kutte den ut av papiret slik vi hadde noe å gå etter.. (ikke så stødige på hendene) Håper det blir bedre når vi putter noe på siden av kabinettet. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Syntes ikke det var så alt for gale jeg, men hvordan er det med malingen, tåler den noe eller kan man lett komme til å skrape den av? Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Bruker BengaLakk, min erfaring er at den kommer av viss du prøver, men holder seg vesentlig greit om du ikke sitter å prøver å skrape av. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvorfor ikke bruke spraylakk? Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg tenkte på spraylakk etter vi var ferdig med den første delen Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 litt etterpåklokskap: - skjær mønsteret nøye ut med en skarp spiss skalpell. - fest papiret med spraylim eller lignende, da kommer det ikke noe maling under og du får skarpe fine kanter. - bruk spraylakk - bruk et litt tykkere og mer vannfast papir så det ikke trekker gjennom.. Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Skal prøve å ordne det til vi startet med å jobbe på sidene av kabinettet.. Så får vi heller revurdere å fjerne denne og ta den omigjen.. Takk for tipset Lenke til kommentar
2r Erik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 du burda ha brukt litt tjukker papir/papp å heller lakka i stede for å måla.....e ikkje akkuratt det beste ej he sett nei ....men stå på Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Vi tenkte liksom "jada, går flott med vanlig papir" så tok vi av papiret og ble litt sjokka. Så neste gang skal vi nok enten bruke tykkere papir, eller lime 2-3 ark sammen. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Artig å få med dama og case-modde pc da Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Artig å få med dama og case-modde pc da hehe sandra: Eg har ikkje sagt eg er med på någe! Eg bare tegne eg:p Hehe, det var hennes kommentar Lenke til kommentar
cc Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Papir er vel ikke det beste uansett. Vil du ha et godt resultat, bruk noe god teip som sitter tett. Jeg brukte nylig elteip, og skar ut med skalpell for å få ønsket mønster. Så spraylakk, 3-4 meget tynne lag. Fjern teip, så skal du nok se et bedre resultat.l Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jaja Ørjan! Hehe, jeg er bror til Cato... Fint dette, men kunne ha blitt gjort litt bedre kanskje, men såg ikke værst ut. Sjekk også ut mitt kabinett da, i signatur! Stå på Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Bruker du papir som sjablong må du spraye for at det ikke skal trekke gjennom, ta flere lag da blir det penest. Tar du bare et tjukt lag har det lett for å renne under arket. Tror ideen til cc er god. Elteip setter jo ikke spor og er lett å få av. Takk for tipset cc prøver neste gang jeg "tegner" på kassa Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Noe som også duger er fryse-teip Har selv brukt flere ruller til sammen under forskjellige case-modds Lenke til kommentar
AlexG Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ka de e fornokka? Aldri hørt om fryseteip før jeg Hva brukes det til? Hvor får man kjøpt det eventuelt? Lenke til kommentar
storbonden Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Jaja Ørjan! Hehe, jeg er bror til Cato... Fint dette, men kunne ha blitt gjort litt bedre kanskje, men såg ikke værst ut. Sjekk også ut mitt kabinett da, i signatur! Stå på Bror til cato?? Cato Kristiseter? (han på vikeså?) Hm.. Er du en kjent person eller blander vi kanskje nå? Ka de e fornokka? Aldri hørt om fryseteip før jeg Hva brukes det til?Hvor får man kjøpt det eventuelt? Fryseteip brukes av "farmorer" som fryser bær, syltetøy etc. De skriver på teipen, og fester på glasset, påsen etc. Den teipen "tørker" ikke inn, men holder seg fast når den er frøsen. (såvidt jeg har forstått ivertfall, og sett min farmor gjøre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå