Dahl Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Heisann! For øyeblikket bruker jeg Telio som IP-telefoni, men ettersom jeg ikke ringer mye tenkte jeg å skifte til NextGenTel sin IP-telefoni, eller bredbåndstelefoni som de kaller det for. Noen som har noe erfaringer med det? PS: Er usikker på om denne er postet riktig, er bare å flytte! Endret 13. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Flyttes til nettverk sidan denne delen av forumet er mobil og mobiloperatører som blir behandla. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Gir denne et lite bump jeg! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Gir denne et siste bump! Trenger virkelig å høre om noen har erfaringer. For de som skriker og skråler om ulovlig bumping nå, så vil jeg bare si følgende: Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå