Gå til innhold

bra og pent kabinett til 6-700,-?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv dette og er veldig fornøyd med det http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AB

 

Kabinettet ser faktisk bedre ut enn på bilde da knappene ikke er gule men sølvblanke. Syntes salv også at det ikke var noe problem og montere i kabinettet, men luftinntaket i front er litt dårlig da det kommer lite luft inn i i frohold til hva det hadde gjort om det bare var et hull.

Lenke til kommentar

Det forundrer meg at ingen har nevnt Arctic Cooling på denne siden. Siden dette er en ny produsent av kabinetter, har de ikke noen "merkevare-tillegg" (som f.eks. Lian Li, der du betaler 500 for navnet), og er mye billigere enn tilsvarende kabinetter.

Fordeler:

-veldig stille

-harddiskkjøler og -demper

-God, stor PSU

-Enkel å montere, skrueløst design

 

Ulemper:

-litt lite innvendig (ditto utvendig :thumbup: )

-ikke for folk som åpner kabinettet og duller med innmaten hver dag...(sokkel-løsningen)

Lenke til kommentar
Det kabinettet jeg linket til ovenfor, er knall!!!

Har hørt mye godt om det, så at det er et godt kabinett tviler jeg ikke på. Men om du skal skifte PSU? Hva gjør du da? Er PSU'en like bra som i H600B? PSU'en i H600B har jo fått MYE skryt. Yter vistnok 380w. Eller tar jeg feil her?

 

Mvh Audun Hagen

Lenke til kommentar
Det forundrer meg at ingen har nevnt Arctic Cooling på denne siden. Siden dette er en ny produsent av kabinetter, har de ikke noen "merkevare-tillegg" (som f.eks. Lian Li, der du betaler 500 for navnet), og er mye billigere enn tilsvarende kabinetter.

Fordeler:

-veldig stille

-harddiskkjøler og -demper

-God, stor PSU

-Enkel å montere, skrueløst design

 

Ulemper:

-litt lite innvendig (ditto utvendig :thumbup: )

-ikke for folk som åpner kabinettet og duller med innmaten hver dag...(sokkel-løsningen)

Kjøpte T1 forrige helg, og merker at det er blitt stillere. Det tok litt tid å montere, men det var bare led-kontaktene som var litt knotete å montere. Ellers er det et glimrende kabinett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...