speed-man Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei! Vart litt frustrert på mobilen min her om dagen, det resulterte at jeg kastet den i veggen og det resulterte igjen med at jeg nå ikke får start på den ved å trykke på den knappen oppå mobilen pga. at det er en del som blei borte.. Noen som vet om en alternativ måte å starte den på? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Ta av dekslet og prøve å trykke på knappen/mekanismen med noe? Dessverre finnes det nok ikke noen bedre muligheter. Virker ikke dette så må du gå til verksted (og hvis det er verdt det: ) for å reparere den... Håper at du har lært en lekse. Endret 23. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Går det ikke an å starte den ved å holde inne to knapper eller noe sånn? det må da finnes en alternativ måte...! Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hva om noe av innmaten er ødelagt? (Fks. ROM chipper o.l)? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Nei det finnes ingen annen måte. Ikke for en uten verkstedkunnskaper iallefall..krysskobling av kabler inni telefonen eller noe . (ref: tyvkobling av bil). Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Noen som vet om en alternativ måte å starte den på? Ikke for å være pessimistisk, men jeg tror du må innse at telefonen er død. Eller forventer du å finne en "reserve-påknapp-i-tilfelle-telefonen-ikke-fungerer"? Sist jeg sjekket var Nokia ikke utstyrt med en slik backup-knapp. Mener å ha lest statistikk som viste at svært mange mobiltelefoner ikke lenger fungerte etter å ha fått et hardt slag i vegg/bakke Lenke til kommentar
speed-man Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2005 Nei men nå har det seg slik at jeg vet at telefonen virker! Når man plugger i lader begyner den å lade, man kan se det såvit på skjermen. Men vist det ikke finnes en alternatvi måte å starte mobilen på skal jeg for all del ikke masse mer Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Når man plugger i lader begyner den å lade, man kan se det såvit på skjermen. Da blir jo saken en annen... Har du prøvd å ta av deksel/påknapp, og manuellt trykke på den lille på-knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå