XciTe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har altså hatt dette problemet 2 ganger nå. Det som skjer at jeg kan sitte i windows og/eller sitte å spille så plutselig slutter det optiske lyset på musa å lyse. hvis jeg da tar ut USB kontakten og setter den inn igjen, så skrur den seg på, men bare for ei stund før den skrur seg av igjen. Noen som vet hva dette kan være? Drar i morra for å kjøpe meg ny mus igjen og håper det ikke skjer igjen. Den her musa varte da mange måneder før dette skjedde. takk for alt av svar. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har altså hatt dette problemet 2 ganger nå. Det som skjer at jeg kan sitte i windows og/eller sitte å spille så plutselig slutter det optiske lyset på musa å lyse. hvis jeg da tar ut USB kontakten og setter den inn igjen, så skrur den seg på, men bare for ei stund før den skrur seg av igjen. Noen som vet hva dette kan være? Drar i morra for å kjøpe meg ny mus igjen og håper det ikke skjer igjen. Den her musa varte da mange måneder før dette skjedde. takk for alt av svar. Kanskje en kontakt feil? Att du har rørt på ledninga og den begynte og funke igjen? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 dårli kontakt? har du dradd masse i ledninga til musa eller? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Den trenger vel batteri? Skjekk bateriet. Jeg har også en optisk mus og jeg hadde det samme problemet til plutselig jeg fant ut av at musa trengte lednings-kontakt. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hva slags mus er det? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sikkert bare en produksjonsfeil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå