giggs11 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hei. Skulle tidligere i dag spille noen gamle PS1 spill på PS2, men på flere spill fikk jeg beskjed om at memeory card ikke var inserted?? Prøvde med flere mem card, med samme resultat. Noen som har hørt om det samme/vet hvorfor jeg ikke får lagret til mem card?? Håper på bistand Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du må huske på at man ikke kan lagre PSone spill på ett PS2 memory card. Og ikke lagre ett PS2 spill på ett PSone memory card. Lenke til kommentar
giggs11 Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Du må huske på at man ikke kan lagre PSone spill på ett PS2 memory card. Og ikke lagre ett PS2 spill på ett PSone memory card. OK. Det vil si at jeg må bruke ps1 mem card for å spille ps1 spill på ps2? Disse passer i ps2? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) ja du må bruke ps1 mem card, og de er like av utseende som mem card til ps2, så ja de passer i ps2.. edit: 1600.. woho! Endret 23. januar 2005 av Musty Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du må huske på at man ikke kan lagre PSone spill på ett PS2 memory card. Og ikke lagre ett PS2 spill på ett PSone memory card. OK. Det vil si at jeg må bruke ps1 mem card for å spille ps1 spill på ps2? Disse passer i ps2? Jada, det passer helt 100% Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Noen formeninger om hvor jeg får kjøpt mem card til PSone? Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Spiderman har vel kanskje no sånt. viss ikke kan du jo se på bruktmarked.no om det er noe der. litt viktig at det er offisiellt PS1 memorycard ettersom 3parti ikke alltid fungerer på PS2 Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har klart å få lagret ps1 spill på ps2 memcard. Funket i hvert fall med spillet discworld 2... Det er dermed ikke sagt at det funker med alle andre spill... mvh Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå