Gå til innhold

Teste vannkjølingen før montering!?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg brukte en extra strømforsyning som jeg har her når jeg gjorde det, men vhis du ikke har det kan du jo bare koble vannkjølingen til strømmen som er i pcen din nå, uten å feste vannkjølingen inni pcen.. den kan jo ligge på golvet litt bortenfor pcen..

Lenke til kommentar

Tror han misforstår litt.

Når du skal teste vannkjøinga skal du ikke sette den i maskinen, delene skal bare "ligge å slenge" på gulvet el.l. Eneste du trenger strøm til da er pumpa, det er vel som oftest 230V?

Grunnen til at du skal teste den utenfor maskinen er at om det blir lekasje så slipper du å tørke delene etterpå.

Ble det klarere nå?

Lenke til kommentar

He he, ja du har misforstått litt tror jeg. Det er jo ikke slik at vannet kjøler feks cpu direkte, så når du setter sammen systemet utenfor datamaskinen kommer det forhåpentligvis ikke vann ut noe sted. er jo altså bare og koble sammen alt som du vil ha det i maskinen, fylle vann og la det stå å gå en stund.

Lenke til kommentar

Funker bra det, men det er litt meir arbeid enn berre å "skjære ut bunnen av vannblokka og slenge mellom en Oring".

Blir det gjort riktig så skal det gå bra, men så var det da ikkje det denne tråden gikk ut på. :)

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Satrucci_ Skrevet 23/01/2005 : 18:55

Funker bra det, men det er litt meir arbeid enn berre å "skjære ut bunnen av vannblokka og slenge mellom en Oring".

Blir det gjort riktig så skal det gå bra, men så var det da ikkje det denne tråden gikk ut på. 

Jada, jeg forstår at det går an, og det neppe er en aktuell sak for trådstarter heller.

Han har vel fått svar på sitt spørsmål, så det var igrunn bare en spøk til OogaBooga fra min side ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...