Gå til innhold

fjernkontroll til pc

Anbefalte innlegg

Heisann, lurer på om noen har tips til en webshop som selger fjernkontroll til pc, bortsett fra vendur.no, som virker som en skakkjørt, useriøs møkkaside jeg ikke har lyst til å bestille fra.. (virker ikke som om de "store" som komplett, mps eller psdata fører slikt..

-Volkov

edit: leif

Endret av Volkov
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har handlet en del ting fra vendur..inkl en fjernkontroll og det har gått meget bra. Fikk t.om en scannermus da den ene leveringen ble litt forsinket.

Har heller hatt mye mer problemer med de som du kaller store. F.eks, sendte en defekt dvd-brenner til mpx for tre uker siden og har fremdeles ikke hørt et pipp.

Lenke til kommentar

Hvis du absolutt må handle hos de store, kan du jo feks kjøpe en Ati Remote Wonder II på komplett. Den er visstnok litt vanskelig å konfigurere hvis du ikke har Ati-AIW skjermkort, men det lar seg sikkert gjøre. Man kan ganske sikkert også finne en plugin til Girder for den.

Har dog selv kjøpt fjernkontroll på vendur, med rask og problemfri levering. Det eneste jeg har å utsette på dem er at jeg ikke fikk noen kjærlighet på pinne. Forskjellsbehandling :p?

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...