Volkov Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Heisann, lurer på om noen har tips til en webshop som selger fjernkontroll til pc, bortsett fra vendur.no, som virker som en skakkjørt, useriøs møkkaside jeg ikke har lyst til å bestille fra.. (virker ikke som om de "store" som komplett, mps eller psdata fører slikt.. -Volkov edit: leif Endret 23. januar 2005 av Volkov Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg har handlet en del ting fra vendur..inkl en fjernkontroll og det har gått meget bra. Fikk t.om en scannermus da den ene leveringen ble litt forsinket. Har heller hatt mye mer problemer med de som du kaller store. F.eks, sendte en defekt dvd-brenner til mpx for tre uker siden og har fremdeles ikke hørt et pipp. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Vendur er veldig seriøse. Fikk selv bestillingen etter tre dager. Fikk tilogmed en liten kjærlighet på pinne Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hvis du absolutt må handle hos de store, kan du jo feks kjøpe en Ati Remote Wonder II på komplett. Den er visstnok litt vanskelig å konfigurere hvis du ikke har Ati-AIW skjermkort, men det lar seg sikkert gjøre. Man kan ganske sikkert også finne en plugin til Girder for den. Har dog selv kjøpt fjernkontroll på vendur, med rask og problemfri levering. Det eneste jeg har å utsette på dem er at jeg ikke fikk noen kjærlighet på pinne. Forskjellsbehandling ? Endret 24. januar 2005 av Halvsame Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Jeg kan ikke huske å ha hørt noe negativt om Vendur. Jeg har selv handlet der, og de var veldig imøtekommende og kjappe på mail. Hvis du sjekker webshopguiden finner du utelukkende gode erfaringer. Endret 24. januar 2005 av Rikky Lenke til kommentar
Volkov Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 hmm.. da er det kanskje verdt å satse på alikevel, synes bare siden virka så crappy og uoversiktelig, men de kan vel alikevel være seriøse nok takk for tilbakemeldinger ! -Volkov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå